"Temps difícils, solucions creatives", el lema de la tercera edició de les jornades de promoció turística Publicity 2011
Mercè Dalmau i Xavier Martí van presentar la Tercera Jornada de Promoció Turística Publicity |
El Patronat de Turisme de Cambrils organitzarà el proper 24 de novembre, a l'Hotel Tryp Port Cambrils, la tercera Jornada de Promoció Turística Publicity 2011. Enguany, el lema de la jornada és "Temps difícils, solucions creatives", i com en d'altres edicions, té l'objectiu d'oferir als assistents eines pràctiques i creatives per afrontar la situació econòmica global, a través de lexperiència dels diferents participants. Ahir al matí, l'alcaldessa Mercè Dalmau i el regidor de Turisme Xavier Martí presentaven en roda de premsa aquestes terceres jornades que tenen un caràcter biennal.
Canvi del format de la jornada
Enguany, l'organització de les jornades ha canviat el format i les sessions es concentraran en taules rodones enlloc de conferències plenàries. Daquesta manera, es manté el nombre dexperts que participen en la jornada, però es redueix la durada de les jornades. Publicity 2011 té confirmada la participació de reconeguts noms del món del Turisme i la Publicitat com Renan Rubert, sènior Partnerships Manager de Tripadvisor; Assumpció Huertas, professora de Publicitat i Relacions Públiques de la URV, Gonzalo Moreno, community manager de Minube; Jaume Gené, professor de Màrqueting de la URV; Saül Gordillo, periodista; Aitor Jiménez, cap de comunicació i gestor desdeveniments esportius de 8Media (Octagon); Trina Milán, social media consultant de lagència Elogia; Joan Morales; director de la revista Descobrir Catalunya; Joan Baigol, gerent de Turisme de Lleida; Joaquín Miranda, director gerent de la Sociedad Mixta de Turismo de Gijón; Jesús
Blanco, director gerent de Zaragoza Global; Montserrat Grau, degana del Col·legi de Publicitaris i RRPP de Catalunya i Miguel Ángel Violan, conferenciant i formador de comunicadors i autor del llibre El Mètode Guardiola. S'ha previst una conferència inaugural sota el títol: Nous canals de comunicació; i les taules rodones Publicity i Noves accions de promoció i RRPP. El tancament de la jornada anirà a càrrec de Violan, en la conferència titulada Costos baixos, ocupacions altes: les noves estratègies de comunicació low-cost.
Adreçat als professionals i estudiants de turisme i comunicació
La jornada està adreçada a tots els professionals i estudiants del sector del turisme i la comunicació i té un preu dinscripció de 40 euros (professionals) i 20 euros (estudiants). Cal destacar que els estudiants de l'Escola d'Hoteleria i Turisme podran participar-hi gratuïtament. D'altra banda, l'organització ofereix un cop més, el concurs creatiu, on els participants hauran de demostrar els seus coneixements en promoció turística, i amb el que poden guanyar dues acreditacions a El Festival El Sol de San Sebastian.
Sobre aquesta nova edició de Publicity, l'alcaldessa va comentar que cal invertir en el futur i seguir enriquint el calendari congressual de Cambrils. En temps difícils, segons va dir, "volem oferir eines pràctiques i creatives als professionals del sector per afrontar aquesta difícil situació". Per la seva part, el regidor de Turisme -Xavier Martí- va explicar que enguany s'ha reduït un 35% el pressupost de l'edició de Publicity de l'any 2009, tot i que no va apuntar cap xifra del cost, ja que caldrà restar els ingressos de les matrícules dels participants. Martí va destacar que aquestes jornades aixequen una gran expectació entre els professionals del sector, fent de Cambrils un referent a nivell català i estatal. Quant a la participació, Martí va dir que es pot situar en uns 140 o 150 assistents.