Societat

Cap de Creus, Nairobi i Sidney destinacions finalistes dels Premis Publicity

Per Redacció

Els membres del jurat amb les 11 obres participants als Premis Publicity

El jurat dels Premis Publicity a la creació d’anuncis turístics ha escollit els tres treballs finalistes de la 2a edició d’aquest concurs que s’organitza coincidint amb la III Jornada sobre Publicitat i Promoció Turística Publicity, que es celebrarà demà a l'Hotel Tryp Port Cambrils. Les obres finalistes estaran exposades a l'Hotel i al final de la Jornada es repartiran els premis. 

Enguany hi han participat quatre universitats catalanes: Vic, Girona, Pompeu Fabra i Rovira i Virgili. En total, s'han presentat un total d'11 treballs i els alumnes s'han inspirat en destinacions com Berlín, Etafe, Bilbao, Cap de Creus, Figueres, Módena, Nairobi, París, Praga, Recife i Sidney. Els treballs finalistes corresponen a les destinacions de Cap de Creus, presentat per la Pompeu Fabra i Nairobi i Sidney, presentats per la Rovira i Virgili. Els premis són dues entrades i allotjament per assistir a la propera edició del Festival de Publicitat el Sol per als guanyadors, dues videoconsoles Wïi per als segons classificats i dues subscripcions a la revista Descobrir Catalunya per als tercers classificats.

El jurat ha estat format per professionals del turisme i la publicitat. Natàlia Lozano, professora de Publicitat de la URV, Maria Eugènia Arbó, presidenta de l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, Estanis Pastor, delegat de l’Associació Empresarial de Publicitat,  Joan Morales, director de la revista Descobrir Catalunya, Manuel Vera, director de Media Markt Tarragona, Octavi Bono, gerent del Patronat de Turisme de la Costa Daurada, Amèlia Rico, directora del Patronat de Turisme de Cambrils i Natàlia Calvet, en representació de l’agència Ideem Comunicació Estratègica, han estat els encarregats d'escollir les tres obres finalistes.

Comenta aquest article