Revista Cambrils, mensual d'informació, assoleix els 18.000 lectors, segons la darrera onada del Baròmetre de la Comunicació
Portades de la darrera edició de Revista Cambrils |
L'edició impresa de Revista Cambrils ha assolit un nou rècord d'audiència, segons les dades fetes públiques pel Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en la darrera onada, feta pública aquest passat dimarts 29 de novembre. El mensual d'informació Revista Cambrils es col·loca, amb 18.000 lectors, com la novena publicació mensual de la demarcació de Tarragona i la primera dins de l'àmbit de la informació local i comarcal. Els tres primers llocs d'aquest apartat de mensuals a la demarcació de Tarragona l'ocupen el Muy Interesante, primer; el National Geographic, segon i el gratuït Cop d'ull, tercer.
A les darreres onades del Baròmetre, Revista Cambrils s'havia situat entre els 14.000 i els 16.000 lectors. La darrera onada, concretament, assenyalava 14.000 lectors amb la qual cosa l'increment experimentat és de 4.000 lectors respecte la darrera onada.
El mensual d'informació Revista Cambrils continua sent el mensual de pagament, en l'àmbit de la premsa local i comarcal, de més difusió de tot Catalunya.
D'altra banda, el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura no dóna audiències dels mitjans digitals i és per això que Revista Cambrils Diari Digital, igual que la resta de mitjans digitals de Catalunya, no surten, encara, reflectits en les onades d'aquest organisme. Tot i això, els registres d'audiència de Revista Cambrils, auditats per l'OJD-Nielssen, referents al darrer mes d'octubre, darreres dades públiques, donen un total de 35.439 visites durant aquest període que corresponen a 16.568 usuaris únics i 97.309 pàgines vistes.