Informació general

Cambrils i Salou promocionen el turisme familiar a diferents ciutats del Regne Unit

Per Redacció

Un moment de l'acció promocional de turisme de Cambrils i de Salou al Regne Unit

Els patronats de Turisme de Salou i Cambrils van participar, de la mà de l'Agència Catalana de Turisme i el Centre de Promoció Turística de Catalunya, en una promoció turística al Regne Unit. El viatge de treball va tenir lloc els dies 28 de febrer a la ciutat de Londres, el dia 1 de març a Birmingham i el 2 de març a Liverpool.
   
Dona a conèixer el producte de turisme familiar

L'objectiu d'aquest viatge va ser contactar amb els principals touroperadors i agències de viatge anglesos per donar a conèixer el producte turístic de les dues ciutats de la Costa Daurada, especialment el turisme familiar, i d'aquesta manera motivar el mercat anglès. També es van desplaçar fins al Regne Unit, d'altres destinacions catalanes certificades en turisme familiar com Lloret de Mar, Blanes i l'Estació Nàutica de l'Estartit i les Illes Medes de la Costa Brava, i Santa Susana i Calella, de la Costa de Barcelona-Maresme.

Perspectives optimistes

El format d'aquesta acció va ser el mateix a les tres ciutats angleses. Els patronats de les diferents destinacions certificades en turisme familiar disposaven d'un temps per poder aportar informació sobre la oferta especialitzada. Per altra banda, el director del Centre de Promoció Turística de Catalunya al Regne Unit –Miquel Àngel Cusí– també va oferir una presentació de Catalunya com a destinació turística en general i del producte familiar en concret. Un cop finalitzada, encara es va disposar de temps per poder intercanviar impressions amb els participants durant el sopar informal que oferia l'Agència Catalana de Turisme.

Durant aquesta promoció es va comptar amb una bona assistència de públic, molt variat i força interessat en el producte. També cal dir que el mes de gener és el mes per excel·lència de les reserves anticipades per a la temporada estival a Anglaterra, i segons les informacions aportades pels principals touroperadors, els resultats pel moment són optimistes, comparats amb les dades del mateix mes de 2010.

Comenta aquest article