La Costa Daurada Centre es promociona a Fitur com a destí familiar
Alcaldes i regidors de Turisme de les quatre poblacions de la Costa Daurada central, ahir a Fitur |
Pel que fa al disseny, l'estand llueix una imatge conjunta dels quatre patronats basada en la idea anomenada "Tot a un sol pas". La imatge és un dibuix entrellaçat amb elements força representatius de cadascun dels quatre municipis.
El pressupost total de la presència conjunta de Cambrils, Salou, Vila-seca i Reus a Fitur és de 60.000 euros. Aquest import comprèn el muntatge de l'estand, el material promocional i els diferents serveis a l'empresariat turístic.
Presentació de material
Ahir dimecres va ser el dia de les presentacions del material que els diferents patronats de turisme han elaborat per a aquesta temporada. Abans, però, es va fer l'acte protocol·lari de la signatura del conveni Corner 2006 entre els diferents Ajuntaments i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona pel que fa a la promoció conjunta al programa de fires internacionals, estatals i nacionals durant l'any 2006. Dins aquest acte, el president de la Diputació, Joan Aregio, també va insistir en la promoció de destí familiar com una de les estratègies del Patronat de Turisme de la Diputació per a enguany.
A continuació, Vila-seca va presentar el seu pla integral de qualitat turística Vila-seca Qualitat i, tot seguit, Salou va presentar el seu nou material multimèdia i el vídeo promocional de la destinació.
Més tard, en el preàmbul del dinar conjunt de la delegació de la Costa Daurada central, es va fer la presentació del nou fullet i del nou pòster promocional de Cambrils.
D'altra banda, l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Cambrils és qui s'encarrega, un any més, del servei de bar de l'estand i de l'elaboració de les 22 degustacions que s'hi preparen. A Madrid s'hi han desplaçat 10 alumnes i dos professors d'aquest centre.