Informació general

La Costa Daurada Centre es promociona a Fitur com a destí familiar

Per Lluís Rovira i Barenys



Alcaldes i regidors de Turisme de les quatre poblacions de la Costa Daurada central, ahir a Fitur
Reus, Salou, Cambrils i Vila-seca han fet una aposta clara per promocionar la Costa Daurada central, sota la marca Costa Daurada Centre, com a destí familiar a la Fira Internacional de Turisme, Fitur, que se celebra a Madrid des d'ahir fins al proper diumenge 29 de gener. Aquesta estratègia de promoció es reflecteix de manera clara en el disseny de l'estand que de manera conjunta ocupen per primera vegada els quatre municipis. L'estand, de 150 metres quadrats, ofereix un ampli espai perquè els professionals del món del turisme puguin fer els seus contactes a la fira. El reclam de destí familiar es fa ben palès en un espai que s'ha habilitat per entretenir la canalla. En aquest espai els nens i les nenes poden elaborar ells mateixos un imant de nevera amb l'ajut d'una monitora. Un altre dels reclams que reforça la idea de turisme familiar són les bombolles de sabó que s'impulsen des de diferents màquines distribuïdes per l'estand.

Pel que fa al disseny, l'estand llueix una imatge conjunta dels quatre patronats basada en la idea anomenada "Tot a un sol pas". La imatge és un dibuix entrellaçat amb elements força representatius de cadascun dels quatre municipis.

El pressupost total de la presència conjunta de Cambrils, Salou, Vila-seca i Reus a Fitur és de 60.000 euros. Aquest import comprèn el muntatge de l'estand, el material promocional i els diferents serveis a l'empresariat turístic.

Presentació de material

Ahir dimecres va ser el dia de les presentacions del material que els diferents patronats de turisme han elaborat per a aquesta temporada. Abans, però, es va fer l'acte protocol·lari de la signatura del conveni Corner 2006 entre els diferents Ajuntaments i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona pel que fa a la promoció conjunta al programa de fires internacionals, estatals i nacionals durant l'any 2006. Dins aquest acte, el president de la Diputació, Joan Aregio, també va insistir en la promoció de destí familiar com una de les estratègies del Patronat de Turisme de la Diputació per a enguany.

A continuació, Vila-seca va presentar el seu pla integral de qualitat turística Vila-seca Qualitat i, tot seguit, Salou va presentar el seu nou material multimèdia i el vídeo promocional de la destinació.

Més tard, en el preàmbul del dinar conjunt de la delegació de la Costa Daurada central, es va fer la presentació del nou fullet i del nou pòster promocional de Cambrils.

D'altra banda, l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Cambrils és qui s'encarrega, un any més, del servei de bar de l'estand i de l'elaboració de les 22 degustacions que s'hi preparen. A Madrid s'hi han desplaçat 10 alumnes i dos professors d'aquest centre.

Comenta aquest article