Informació general

Prop de 100 persones s'inscriuen en la III Jornada de Promoció i Publicitat turística, Publicity, amb l'objectiu d'aprendre eines pràctiques i creatives per afrontar la crisi econòmica

Per Cristina Sierra

Xavier Martí i Mercè Dalmau durant la presentació de la III Jornada Publicity, el passat divendres

Prop de 100 persones s'han inscrit en la tercera Jornada de Promoció i Publicitat Turística, Publicity, organitzada pel Patronat de Turisme de Cambrils i que se celebrarà el proper 24 de novembre a l'Hotel Tryp Port Cambrils. Enguany, aquesta edició, de caràcter biennal, té com a lema "Temps difícils, solucions creatives", amb l'objectiu d'oferir als participants eines pràctiques i creatives per afrontar la situació econòmica global, a través de l'experiència de diferents professionals del món turístic i publicitari.

L'alcaldessa de Cambrils –Mercè Dalmau– i el regidor de Turisme –Xavier Martí– van destacar, el passat divendres, el nombre de persones inscrites en aquesta edició, ja que, a diferència d'altres anys, la jornada es concentra en un sol dia i no en dos. Dalmau va recordar la "importància de ser creatius en aquests temps" i va afirmar que aquestes jornades "volen ser un fòrum de debat de professionals que converteixin Cambrils en referent", ja que és un "esdeveniment punter i de referència a Catalunya", amb persones inscrites de les quatre províncies catalanes.

Per la seva banda, Martí va destacar la participació d'empreses de turisme i de destinacions turístiques en aquesta edició i va afirmar que, enguany, hi ha hagut un estalvi considerable de la despesa. El regidor va explicar que les taules rodones programades tenen com a objectiu ajudar als assistents amb nou canals de comunicació, com les xarxes socials, o aplicar mètodes diferents per fer notícies atractives.

Els universitaris catalans participen en els Premis de Publicitat Turística Publicity

En aquesta edició, hi participaran reconeguts professionals com Renan Rubert, senior Partnerships Manager de Tripadvisor; Assumpció Huertas, professora de Publicitat i Relacions Públiques de la URV; Gonzalo Moreno, community manager de Minube; Jaume Gené, professor de Màrqueting de la URV; Saül Gordillo, periodista; Aitor Jiménez, cap de comunicació i gestor d'esdeveniments esportius de 8Media; Trina Milán, social media consultant de l'agència Elogia; Joan Morales, director de la revista Descobrir Catalunya; Joan Baigol, gerent de Turisme de Lleida; Joaquín Miranda, director gerent de la Sociedad Mixta de Turismo de Gijón; Jesús Blanco, director gerent de Zaragoza Global; Montserrat Grau, degana del Col·legi de Publicitaris i RRPP de Catalunya i Miquel Àngel Violan, formador de comunicadors i autor del llibre 'El Mètode Guardiola'.


Paral·lelament a la jornada, s'han convocat els Premis de Publicitat Turística Publicity adreçats a estudiants de Turisme i Publicitat de les universitats catalanes. En total, s'han presentat 11 treballs procedents d'universitats de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona. Els alumnes han inspirat els seus treballs en destinacions turístiques com el Cap de Creus, Bilbao, Nairobi, Sidney o París.

Les inscripcions a la jornada estan obertes fins al proper 23 de novembre a través del web www.publicity-cambrils.com. El preu d'inscripció per a professionals és de 40 euros i 20 euros per a estudiants.

Comenta aquest article