La Diputació organitza una jornada informativa sobre el pagament a proveïdors per part de les entitats locals
![]() |
Un moment de la sessió de treball organitzada ahir per la Diputació de Tarragona |
La Diputació de Tarragona, a través del Servei dAssistència Municipal (SAM), va dur a terme ahir al matí, una sessió de treball sobre laplicació del Reial Decret Legislatiu 4/2012, de 24 de febrer, pel qual es determinen obligacions dinformació i procediments necessaris per establir un mecanisme de finançament per al pagament als proveïdors per part de les entitats locals.
Lobjecte daquesta norma consisteix a habilitar les condicions necessàries per permetre que les entitats locals puguin cancel·lar les seves obligacions pendents de pagament amb els seus proveïdors, derivades de la contractació d'obres, subministraments o serveis. Aquest acte va organitzar-se causa de linterès que ha generat aquesta normativa, i va adreçar-se a secretaris i interventors dajuntaments de la demarcació. Van establir-se dos horaris per tal de facilitar-ne lassistència. La primera sessió va ser de les 9 a les 12 hores, i la segona de les 12 a les 15 hores.
La jornada va ser presentada per la cap del departament de Formació de lÀrea del Servei dAssistència Municipal, Montse Martínez, i va comptar amb la participació de la cap del departament de Secretaria Intervenció Municipal de lÀrea del Servei dAssistència Municipal, Dolors Segalà, i els moderadors Josep Arjona i Antoni Serret.