Cassolada contra la sentència del Tribunal Constitucional
![]() |
Els concentrats a la cassolada, a la plaça de la Constitució, ahir a la nit |
Una vuitantena de persones es van concentrar, ahir al vespre, a la cassolada contra la suspensió del procés participatiu dictada pel Tribunal Constitucional, aquest passat dimarts. A les 10 de la nit en punt, va començar el repic de cassoles i altres estris de cuina a la plaça de la Constitució. Els concentrats a l'acte van fer un petit recorregut pels carrers més propers fent sonar els estris. De la plaça de la Constitució es va anar cap els carrers País Basc, València, Juan Sebastián Elcano, Rambla de Jaume I i, de nou, plaça de la Constitució. Des d'alguns dels pisos d'aquest breu recorregut, van sortir veïns al balcó fent repicar cassoles. Com a punt i final a la concentració, els manifestants van cridar ben fort: Votarem!.
Acte fi de campanya a Cambrils
Avui, a partir de les 12h., a la plaça de mossèn Batalla es farà l'acte de fi de campanya del 9N en el que hi haurà parlaments, vermut i concert amb gralles i timbals. Aquest acte està convocat per l'ANC Cambrils, el Casal Popular i Òmnium Cultural.
A la mateixa plaça i durant tot el dia i haurà un punt d'informació de l'ANC Cambrils per tal d'informar a la ciutadania dels detalls del procés participatiu de demà. També disposaran de butlletes de participació.
![]() |
La cassolada va recórrer uns quants carrers de l'Eixample Platja |