Societat

Revista Cambrils, líder d'audiència a Catalunya en l'apartat de mensuals de premsa de proximitat i de pagament

Per Redacció



Portada de l'edició d'octubre de la Revista Cambrils
Revista Cambrils, mensual d'informació, és el mensual de pagament amb més audiència de Catalunya, amb 9.000 lectors, segons les dades fetes públiques ahir corresponents a la tercera onada de l'EGM - Baròmetre de Catalunya. En aquest lloc preferent de 9.000 lectors també hi ha els mensuals Delta del Llobregat, del Prat de Llobregat, i Revista de Palafrugell.
A nivell de la demarcació de Tarragona, aquests 9.000 lectors situen Revista Cambrils en el primer lloc entre els mensuals i el tercer lloc absolut pel que fa a la premsa de proximitat de pagament després dels setmanaris La Veu de l'Ebre, amb 22.000 lectors, i El Vallenc, amb 12.000 lectors.

Aquesta tercera onada i darrera del 2014 també ha mostrat que el diari d'informació general de pagament amb més lectors, a Catalunya, continua sent La Vanguardia, amb 654.000 lectors, seguit de El Periódico, amb 485.000 lectors i de El Punt Avui, amb 151.000 lectors. Pel que fa a premsa esportiva, El Mundo Deportivo se situa amb 345 lectors mentre que el diari Sport arriba als 272.000 lectors.

En aquesta
tercera onada d’enguany, la premsa diària ha registrat 1.971.000 lectors, 79.000 menys que en les dades de juliol, i una caiguda de 199.000 respecte fa un any, el que suposa una davallada interanual del 9,17% i la primera vegada que baixa dels 2 milions de lectors. Així, la penetració dels diaris impresos entre la població catalana ha passat del 32,7% de l’onada passada al 31,4% actual, la més baixa obtinguda en el Baròmetre (amb o sense EGM). Respecte el novembre de 2013, amb una penetració del 35,2%, la pèrdua és de 3,8 punts.

Comenta aquest article