Els pavellons esportius encara tenen algunes goteres
![]() |
Un jugador del Cambrils CH assecant l'aigua de la pista, aquest passat diumenge al matí |
Les persistents pluges enregistrades aquest darrer cap de setmana van deixar en evidència que els dos pavellons del Palau Municipal d'Esports encara tenen goteres. En un i altre pavelló es va haver de tenir cura d'anar assecant l'aigua que queia en determinats punts de les dues pistes.
Els problemes de goteres als pavellons esportius ve de lluny. Aquest darrer mes de setembre, però, l'Institut Municipal d'Esports va encarregar a una empresa el procés de revisió de les teulades de les dues instal·lacions esportives, per un import de 34.747 euros, per tal de solucionar aquest problema. Tal com ha explicat el regidor d'Esports, Lluís Abella, a revistacambrils.cat, "la reparació de les teulades no estava enllestida del tot ja que a mesura que s'han anat fent els arranjaments han anat sortint més coses. Amb les pluges de la setmana anterior ja vam veure que encara quedava alguna gotera i ja ens vam posar en contacte amb l'empresa que va fer les obres per a que ho revisi. De la vintena de goteres que hi havia abans de la reparació n'han quedat tres o quatre que es repararan ara que han estat detectades".
![]() |
Tovallola estesa per assecar l'aigua d'una gotera mentre es jugava el partit de bàsquet del CB Cambrils contra el NB Olesa, aquest passat diumenge al matí |