El Cambrils CH es reforça en el mercat d'hivern amb el fitxatge d'Abraham Bagès i Marcel Nolla
![]() |
Abraham Bagès i Marcel Nolla, els dos nous fitxatges del Cambrils CH |
El Cambrils CH ha fet dos fitxatges en el mercat d'hivern per tal de reforçar l'equip en el segon tram de la competició. Un d'ells, Abraham Bagès és un veterà jugador de 42 anys d'edat que té en el seu palmarès haver format part de la històrica selecció catalana que va guanyar el Mundial a Macau, l'any 2004. A banda, Bagès ha defensat els colors del CP Flix i del CH Vila-seca quan aquests equips competien a l'OK Lliga. Abraham Bagès, que portava sis anys retirat, es posa de nou els patins per incorporar-se al Cambrils CH, l'equip que entrena el seu germà, Alfred Bagès.
L'altre fitxatge és Marcel Nolla, de 22 anys, jugadors que les dues darreres temporades ha jugat a la segona divisió francesa. Nolla també havia estat jugador del CH Vila-seca. Els dos fitxatges ja han pogut disputar els seus primers minuts en els dos darrers partits disputats pel Cambrils CH. Nolla ja va marcar el seu primer gol aquest passat divendres en el partit davant el HC Castellar, que el Cambrils CH va guanyar per 8 a 3.
Els fitxatges dels dos jugadors venen a suplir alguna baixa inesperada que ha tingut el Cambrils CH com la que ha suposat la lesió de Beto Casals que estarà nou mesos de baixa pel trencament de lligament i menisc.
En aquests moments, a meitat del campionat, el Cambrils CH és el líder del grup B de la Primera Catalana, empatat a punts amb el Riudebitlles. Aquest proper cap de setmana els cambrilencs juguen a la pista de l'Sferic de Terrassa, el cuer del grup.