Societat

La moda i la música en directe protagonitzen la campanya comercial 'Cambrils comerç de nit'

Per Cristina Sierra

Els cambrilencs Zero van actuar a la plaça de Mossèn Joan Batalla

Aquest passat dissabte, el port de Cambrils va viure una nova edició de la campanya comercial 'Cambrils comerç de nit', que va comptar amb la participació d'una seixantena d'establiments. De les 18 hores fins a la mitjanit, els comerços van oferir obsequis, promocions i descomptes especials per cridar l'atenció dels cambrilencs i turistes que passejaven pels carrers del port. A diferència de les anteriors edicions, enguany el bon temps va acompanyar i es va viure una jornada gairebé estiuenca amb els carrers plens de gom a gom.

A més dels descomptes i obsequis que oferien els establiments, es van programar una sèrie d'activitats paral·leles per animar la campanya comercial. Cap a les 18.30hores, els timbalers del Ball de Diables Els Cagarrieres anunciaven amb una batucada l'inici de la festa. Fins a les 12 de la nit, les places del Pòsit, d'Aragó, de Mossèn Joan Batalla, de Catalunya i de l'Església de Sant Pere van acollir les actuacions musicals dels grups Zero, Il·lúria, l'Associació New Gospel Cambrils i la Big Band de l'Escola de Música.

També es van fer sessions de ball hip-hop i jazz amb les alumnes de l'escola de dansa Estudi Giselle, danses tribals, exhibicions de patinatge artístic sobre rodes, desfilades de moda i complements i exhibicions de cotxes americans i clàssics. La jornada acabava amb un concert de rock electrònic a càrrec de Dj's Thirty Festivals.

La tercera edició de la campanya comercial 'Cambrils comerç de nit' va estar organitzada pel departament de Promoció Econòmica, la Unió de Botiguers, Cambrils Obert, El Pòsit Batega i A Cambrils Petits Luxes. L'organització ha fet una valoració "molt positiva" d'aquesta edició ja que "ha estat la millor edició de totes amb diferència" i hi ha hagut un augment significatiu de les vendes.

Comenta aquest article