El CB Cambrils perd el tercer partit del play off i baixa a Tercera Catalana
![]() |
Detall del partit disputat aquest passat dissabte a la tarda entre el Cambrils United i l'Alhambra de Reus |
Futbol
Segona Catalana
Deltebre 2 - FC Cambrils 2
El Cambrils va comptar amb el recolzament d'una vintena de cambrilencs que es van desplaçar fins al camp del Deltebre per animar a l'equip en el darrer partit de la temporada. L'equip cambrilenc va intentar fins el darrer minut guanyar el partit contra el Deltebre però les decisions arbitrals van influir molt en el resultat. Al minut 34 de la primera part, l'àrbitre va expulsar a Erik per doble targeta groga però, tot i quedar-se amb 10 jugadors, els cambrilencs van pressionar i al minut 39, Víctor va marcar el 0-1. La segona part del partit va començar amb un Deltebre fort que va empatar al minut 54 i el Cambrils es va trobar amb l'àrbitre en contra, ja que no va xiular tres penals clars a favor de l'equip cambrilenc. En els darrers minuts de joc, Jorge, al minut 81, marcava l'1-2 i el Deltebre marcava el definitiu 2-2 al minut 89.
Amb aquest resultat, el FC Cambrils acaba la competició en 14a posició i de moment es troba en fase de descens. Els cambrilencs només es mantindrien a Segona Catalana si el Jesús i Maria, segon classificat, guanya els dos partits de la fase d'ascens o bé, si l'Ascó i la Pobla de Mafumet, de Tercera Divisió, guanyen els play-off per pujar a Segona B.
Tercera Catalana
Cambrils United 2 - Alhambra Reus 1
Darrera victòria de la temporada del Cambrils United a casa contra l'Alhambra Reus. Els cambrilencs disputaven aquest últim partit pendents de l'Hospitalet, ja que si perdia o empatava el partit, el Cambrils United pujava directament a Segona Catalana. Finalment, l'Hospitalet va guanyar el seu partit i els cambrilencs van imposar-se a l'Alhambra per 2-1. A la primera part, l'equip reusenc va avançar-se al marcador al minut 12 però set minut més tard, Àlex empatava el partit. Al minut 63 de la segona part, Francesc marcava el definitiu 2-1.
El Cambrils United ha acabat la temporada en tercera posició amb 74 punts, només a un punt de diferència amb l'Hospitalet i a quatre del Racing Club Bonavista. Durant tota la temporada, els cambrilencs han ocupat les primeres posicions de la classificació i des del club continuaran lluitant per poder aconseguir l'ascens la temporada vinent.
Vilafortuny 3 - Vila-seca B 0
Victòria del Vilafortuny a casa contra el Vila-seca B. Els cambrilencs van dominar sense problemes el partit. Els gols van arribar a la segona part. Al minut 46, Francesc marcava l'1-0; al minut 60, Xavi feia el 2-0, i al minut 64, David marcava el 3-0.
El Vilafortuny acaba la temporada en novena posició amb 39 punts. Recordem que aquesta ha estat la primera temporada de l'equip cambrilenc a Tercera Catalana.
Bàsquet
Play off de permanència a Segona Catalana
CB Bescanó 93 - CB Cambrils 81
El sènior A del CB Cambrils va jugar ahir a Bescanó, el darrer i definitiu partit de la fase de permanència a 2a catalana, què va perdre per 93 a 81. En una pista totalment plena d'aficionats locals i amb una actitud antiesportiva per part dun sector de públic més aviat jove (una vintena) que es va situar darrera la banqueta dels cambrilencs amb botzines, timbals i fent molt de soroll, pressionant a la banqueta de tal manera que va ser impossible -tant en el transcurs del partit com en els temps morts- que les ordres de lentrenador arribessin als jugadors.
La pèrdua del partit i per tant de la categoria, és conseqüència de la marxa irregular de lequip al llarg de la temporada. Les lesions, absència de jugadors en moments determinats de la lliga -ja sigui per motius particulars o professionals- i sobretot partits que es van perdre i que shaurien dhaver guanyat sense cap problema. A partir dara comença una altra etapa i pensar en la propera temporada.
Respecte al partit, els cambrilencs potser pressionats per lambient i la responsabilitat que shavia de guanyar el partit si o si, van tenir bastants pèrdues de pilota, van fallar cistelles fàcils i van ser tous en defensa, cosa que va aprofitar lequip bescanoní que a més a més va demostrar tenir més gana de victòria -potser també per lambient- .De tota manera els cambrilencs van estar allí donant la cara. El resultat del 1r quart va ser favorable als del Baix Camp per (19,20) amb màximes diferències de 6 punts a favor del Cambrils per 2 del Bescanó.El 2n quart va ser del Bescanó per (18,15), la màxima diferència de lequip local va ser de 10 punts, en el minut 8, (35,25). Els cambrilencs la van reduir a 2, (37,35), resultat amb el qual es va arribar al descans.
El 3r període també va ser dels locals (21,15). En el minut 2, guanyaven de 2, (42,40). A continuació un parcial bescanoní de (12,0) va situar la diferència al seu favor en 14 punts. A partir daquí els cambrilencs la van reduir fins als 8 punts, (58,50) final del quart.
El darrer període també local (35,31), parcial molt elevat, cosa que deix intuir com van anar les coses. Els cambrilencs van anar reduint el seu desavantatge fins als 2 punts, (63,61), minut 4. Un parcial local de (9,0) va augmentar el seu avantatge dels 2 als 11 punts. Els del Baix Camp van reduir aquesta diferència a 2, (77,75), minut 8. El Bescanó la va tornar a incrementar i mantenir-la en 5 fins el minut 10. A partir daquí fins a la fi del partit un parcial de (7,0) els va conduir a la victòria per (93,81).
Hoquei
HC Castellar 3 - Cambrils CH 5
Darrer partit de la temporada que el Cambrils ha saldat amb victòria, una setmana després d'haver aconseguit l'ascens a la Nacional Catalana. Els golejadors cambrilencs han estat Rubén Garcia, amb 3 gols i Marcos Serrano, amb 2. Els cambrilencs tanquen la competició com a primers de grup, amb 72 punts, per davant del Capellades i Riudebitlles, segon i tercer respectivament, amb 68 punts cadascun d'ells. Aquest últim partit de lliga, a més, ha certificat que el Cambrils, enguany, ha estat molt concentrat en la competició i els jugadors i l'entrenador juntament amb la resta del cos tècnic han format un grup molt sòlid que els ha portat ha assolir la fita mes preuada i marcada des de la pretemporada.
Per tancar la temporada els dos millors equips dels dos grups de Primera Catalana es jugaran a Ripoll, aquest proper cap de setmana, qui és el millor equip de la Primera Catalana. Hi participaran el Cambrils CH i el Capellades HC, com a primer i segon del Grup B, i el HC Ripoll i el CP Folgueroles, com a primer i segon del Grup A. El club organitzarà un autobús per a que qualsevol cambrilenc que vulgui acompanyar l'equip en aquesta final a 4, pot posar-se en contacte amb qualsevol persona del club i reservar el seu lloc.
Futbol Sala
Primera Divisió Catalana de Futbol Sala
CFS Mediterrani 7 - Flix Futbol Sala 3
El Mediterrani va acomiadar la temporada a casa, brindant una nova victòria a la seva afició davant el Flix, per un resultat còmode de 7-3, en un partit on la gran actuació del porter visitant va evitar que la victòria fos més gran.
Des de l'inici del partit el Mediterrani va tenir el domini de la pilota i del joc, mentre que l'equip visitant només es va dedicar a tancar-se a la seva àrea. El Mediterrani va assetjar la porteria contrària contínuament, i només les contínues aturades del porter visitant van evitar el primer gol local. Finalment Héctor, amb un fort xut, va poder donar avantatge al marcador al Mediterrani, però tres minuts després, en un error de la defensa del Mediterrani, el Flix va empatar el partit. Aquest gol va afectar el joc de l'equip cambrilenc que va patir durant els següents tres minuts. Després d'aquests minuts d'incertesa, el Mediterrani es va sobreposar i en els cinc minuts finals va escapar-se en el marcador amb tres gols més; el primer de Fran amb un xut de puntera, David després amb un fort xut creuat i finalment David Medina culminant una gran jugada colectiva. A la represa, en els primers cinc minuts, la falta de concentració de la defensa local la va aprofitar el Flix per fer dos gols i donar emoció al partit. Però de nou el Mediterrani es va sobreposar i demostrant ser molt superior al rival, imprimint velocitat en el moviment de la pilota,va fer tres gols més per sentenciar el partit. Els gols van ser obra d'Alexis els dos primers i l'últim, de nou, fet per David,establint el 7-3 definitiu.
El Mediterrani jugarà el darrer partit de lliga, la setmana que ve, a la pista del Castellvell.
Segona Divisió Catalana de Futbol Sala
AE Montblanc FS 4 - CFS Laguna 4