#smilecambrils, la nova campanya de Turisme de Cambrils
![]() |
La campanya es tracta d'una nova proposta de dinamització turística a les xarxes socials |
El Patronat de Turisme de Cambrils posa en marxa la campanya #smilecambrils, una proposta de dinamització a les xarxes socials amb la qual es busquen imatges de Cambrils de caire familiar i simpàtic. Lobjectiu és aconseguir que els visitants es facin fotografies de Cambrils a través duns marcs amb el logotip del Patronat i el hashtag de la campanya que els visitants trobaran als diferents allotjaments turístics del municipi i a loficina del mateix Patronat. Un cop feta la fotografia, sha de pujar a Facebook o a Instagram amb el hashtag #smilecambrils. La imatge que aconsegueixi més "Magrada" semportarà dues entrades per al Parc Temàtic Port Aventura. Les bases del concurs es poden consultar al canal Cambrils Turisme de Facebook.
La proposta neix de la Taula de Treball dels Empresaris que es reuneix de forma periòdica amb el Patronat de Turisme de Cambrils per gestionar els recursos provinents de limpost turístic. Des daquest fòrum empresarial es va proposar destinar una part de limport provinent de la taxa turística a aquesta acció promocional de caire familiar.
Alumnes de lEscola dHoteleria promocionen la campanya
Lalumnat danimació turística de lEscola dHoteleria i Turisme col·laboren amb el llançament de la campanya a través dun conveni de pràctiques amb el Patronat de Turisme. Durant aquests dies realitzaran diverses sortides per tal de donar a conèixer el funcionament de la campanya i promoure que els turistes es facin fotografies.