Esports

Àlex Sánchez, campió de Catalunya de ciclisme de fons

Per Redacció

Àlex Sánchez, amb el mallot vermell, al centre de la imatge

Els passats 31 de juliol i 1 d'agost es va celebrar el campionat de Catalunya de ciclisme en pista, al velòdrom d'Horta de Barcelona. El ciclista cambrilenc Àlex Sánchez va competir en la modalitat de fons que constava de les proves de persecució individual, escratx i puntuació, amb la dificultat afegida que, enguany, era una competició Open en la que hi participen les categories júnior, elit, sub23 i màster. En la primera prova de persecució individual, Sánchez va realitzar el sisè millor temps. En la prova d'escratx, el cambrilenc va realitzar una cursa impecable, sortint a tots els atacs i guanyant la cursa en un esprint molt disputat tenint en compte que s'enfrontava a corredors de categories superiors a la seva edat. Finalment, en la prova de puntuació, els ciclistes havien de completar 100 voltes al circuit i cada deu voltes havien de fer un esprint puntuable i, el cambrilenc va poder puntuar en diversos esprints. Amb la suma d'aquestes tres proves, Sánchez es va proclamar campió de Catalunya de ciclisme de fons per tercer any consecutiu.

Per altra banda, des del passat dia 4 d'agost i fins avui 7 d'agost, Àlex Sánchez està competint amb el seu equip, Bicis Esteve, en la Vuelta a Pamplona, on hi participen una trentena d'equips d'arreu de l'Estat espanyol i uns 210 corredors.

El cambrilenc, al centre de la imatge, en la primera posició del podi com a campió de Catalunya de ciclisme de fons en pista

Comenta aquest article