Esports

Plata per a les regatistes Munté al Mundial de 29er de Pwllheli

Per Redacció

Les germanes Clara i Marta Munté ocupant el segon lloc al pòdium

Les germanes i regatistes Carla i Marta Munté (equip Movistar), del Club Nàutic Cambrils, aconsegueixen escalar fins a la segona posició femenina després d'un mundial complicat tant per les condicions meteorològiques (vent) com per l'alt nivell de les seves rivals directes.

El mundial, que s'ha celebrat a Pwllheli (Gal·les) del 9 al 14 d'agost, va començar amb complicacions per a les dues germanes que se situaven a la 83a posició de la general (6a femenina) el primer dia de regata. Finalment però, van poder pujar al 52è lloc de la general, convertint-se en subcampiones de femení per segon cop aquesta temporada. Fa un mes també van fer plata a l'europeu de 29er, celebrat a Medemblik (Països Baixos). L'or ha sigut per les britàniques Mimi Ell-Khazinar i Emma Loveridge.

Un total de 193 tripulacions de 24 països han participat en el Mundial 29er de Pwllheli, formada per 6 jornades i 10 proves. Junt amb les germanes Munté, del Club Nàutic Cambrils també hi han participat els regatistes Francesc Molné i Miquel Armengol, que han acabat en 89a posició de la general; i Lluís Oliva i Arnau Guillemat, que han ocupat la posició 130 de la general. Tots ells capitanejats pel seu entrenador RamónAixemeno.

Ara els 6 regatistes prendran uns dies de descans fins a l'inici dels entrenaments de la nova temporada.

Comenta aquest article