Informació general

L'agència de notícies més important d'Alemanya promocionarà la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre

Per Redacció

Imatge de la visita dels reporters alemanys a les Terres de l'Ebre

L'agència de notícies Deutsche Presse-Agentur (DPA), la més gran d'Alemanya i una de les cinc més grans de tot el món, promocionarà destacats enclavaments turístics de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre a la premsa del seu país. Manuel Meyer, un dels periodistes experts en turisme d'aquesta agència, ha visitat durant uns dies la demarcació –convidat per l'Agència Catalana de Turisme en col·laboració amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona–, ens que n'ha organitzat l'itinerari del reporter per diferents punts d'interès del territori. L'estada ha comptat amb el suport de diferents establiments, patronats de turisme i ajuntaments de la demarcació.

Tast de la cuina cambrilenca i el port

A la Costa Daurada, Meyer ha conegut de prop la Tàrraco Romana, ha tastat la cuina de Km 0 slow food, ha visitat la Cartoixa d'Escaladei (la Morera de Montsant) i Falset, ha tastat oli de la DO Siurana i vins biodinàmics. Posteriorment, el periodista de la DPA ha visitat el Monestir de Poblet (Vimbodí i Poblet), ha tastat vermuts a Bràfim i la gastronomia del territori a Nulles. Durant la seva visita a la Costa Daurada, també s'ha interessat pel projecte de l’Hort de la Sínia i de l’Espai de Benestar "Essència", finca agroecològica dedicada a l'educació ambiental situada a Tamarit (Tarragona), ha tastat la cuina marinera de Cambrils i ha visitat el port d'aquesta localitat.
Pel que fa al recorregut per les Terres de l'Ebre, ha assaborit la cuina del territori a Xerta, ha visitat les instal·lacions d'una empresa apícola del Perelló, ha visitat el Mirador de Badia, al port de l'Ampolla, i finalment ha sopat al mateix municipi.

La visita de Meyer a la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre s'inclou en les iniciatives de promoció que el Patronat de Turisme de la Diputació du a terme de manera periòdica per consolidar o captar nous mercats turístics internacionals.

El periodista Manuel Meyer fent fotos a Tarragona

Comenta aquest article