Empat del FC Cambrils, victòria del Cambrils United i derrota del Vilafortuny
![]() |
Un moment del partit entre el FC Cambrils i l'Hospitalet de l'Infant |
Futbol
Segona Catalana
FC Cambrils 1 - Hospitalet de l'Infant 1
Mal partit del FC Cambrils que es va deixar dos punts contra l'Hospitalet de l'Infant. De fet, l'equip del municipi veí ha estat l'únic conjunt que ha aconseguit guanyar-li quatre dels sis punts en joc a l'equip cambrilenc, ja que en la primera volta el FC Cambrils va perdre a domicili per 2 a 0. En el minut 20 de joc, l'Hospitalet es va avançar en el marcador i amb aquest resultat es va arribar al descans. Ja en la segona part, en el minut 62, va arribar el gol de l'empat per als cambrilencs, obra de Marcel. El FC Cambrils no va desplegar el bon joc habitual mala actuació dels jugadors que no estaven dins del partit, i mal arbitratge per part del col·legiat que va anul·lar dos gols per fora de joc als locals, el segon d'aquests molt discutit per l'equip i l'afició cambrilenca. A més, l'entrenador local, Lluís Albesa no va saber gestionar bé els canvis, ja que només va realitzar dos dels cinc possibles i un d'aquests gairebé a les acaballes del partit. A més, ambdós equips van rebre moltes targetes: el FC Cambrils set targetes grogues i una doble que va suposar l'expulsió de Modest en el minut 84, mentre que l'Hospitalet va ser sancionat amb vuit targetes grogues i una vermella directa al porter per tocar la pilota fora de l'àrea en el minut 66. Així doncs durant més de 20 minuts, els cambrilencs van jugar amb un jugador més, però no ho van saber aprofitar. Per tot plegat, un mal dia per al FC Cambrils, però que segueix líder amb un punt de diferència respecte el segon i el tercer, el Tortosa i el Valls, que van guanyar els seus partits i van retallar dos punts als cambrilencs.
La següent jornada es disputarà el 2 d'abril al camp del Jesús Catalònia.
Tercera Catalana
Vila-seca B 0 - Cambrils United 1
Important victòria del Cambrils United, per la mínima, al camp del Vila-seca B equip entrenat pel cambrilenc Josep M. Salvadó que li serveix per conservar el liderat en solitari una setmana més. Va ser un partit complicat, amb força nervis al principi per part dels jugadors de l'equip cambrilenc. El Cambrils United va disposar de diferents ocasions de gol per marcar, però l'únic gol del partit no va arribar fins al minut 42 de la primera part, obra de Nico. La segona part va ser força complicada per al Cambrils United que va veure com l'equip local pressionava molt i va haver de patir per mantenir la renda mínima d'un gol. A més, el camp del Vila-seca és molt gran i l'equip cambrilenc va notar l'esforç. No obstant això, el Cambrils United va poder mantenir el seu avantatge i endur-se els tres punts. Actualment segueix líder de la classificació, amb tres punts de diferència sobre el segon que és el Salou i a vuit punts del tercer que és l'España Canonja. El proper cap de setmana no hi ha jornada de lliga i la competició es reprendrà el 2 d'abril, a casa, contra l'Escola F. La Pastoreta.
Vilafortuny 0 - Bonavista 3
Nova derrota del Vilafortuny, en aquesta ocasió contra el Bonavista per 0 a 3. En el minut 20 de joc, els visitants es van avançar en el marcador i amb aquest resultat de 0 a 1 es va arribar al descans. Durant tota la segona part va seguir la màxima igualtat i no va ser fins als dos darrers minuts del temps reglamentari, en el minut 88 i minut 89, quan el Bonavista va marcar dos gols seguits que li van valdre una còmoda i àmplia victòria. Amb aquest resultat, el Vilafortuny se situa en la setena posició de la classificació. En la jornada del primer cap de setmana del mes d'abril, l'equip jugarà al camp del Vila-seca B.