"Fem que tornin", la campanya turística de la Costa Daurada per aquest estiu
![]() |
Imatge del carril bici en un tram del passeig marítim de Llevant de Cambrils |
"Fem que tornin" és leslògan duna nova campanya estival que han impulsat les institucions de la Costa Daurada per tal de conscienciar el sector turístic i els seus habitants de la importància que aquells que visiten el territori tinguin una experiència inoblidable i desitgin tornar en futures ocasions. El missatge apel·la a una actitud amable i oberta amb aquells que ens visiten per tal que els turistes recomanin la destinació als seus amics i familiars i decideixin repetir. Una decisió que es tradueix en un impacte positiu a tot el territori i que depèn, moltes vegades, del tracte i lhospitalitat rebuda.
La campanya, que es pot veure en diferents mitjans de la Costa Daurada durant els mesos de juliol i agost, és una acció promocional dels patronats de Turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca La Pineda, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la Federació Empresarial de Turisme de Tarragona (FEHT) i és una de les accions que sinclou dins el Pla de promoció de l'impost sobre establiments turístics, el qual s'utilitza per dur a termes activitats de promoció tant en làmbit nacional com internacional. En aquest sentit, una altra de les accions dutes a terme aquest estiu dirigida al públic final és la campanya "Els sabors de lestiu", que vol donar una imatge fresca de la Costa Daurada i busca seduir, encara més, el públic nacional.