Informació general

"Fem que tornin", la campanya turística de la Costa Daurada per aquest estiu

Per Redacció

Imatge del carril bici en un tram del passeig marítim de Llevant de Cambrils

"Fem que tornin" és l’eslògan d’una nova campanya estival que han impulsat les institucions de la Costa Daurada per tal de conscienciar el sector turístic i els seus habitants de la importància que aquells que visiten el territori tinguin una experiència inoblidable i desitgin tornar en futures ocasions. El missatge apel·la a una actitud amable i oberta amb aquells que ens visiten per tal que els turistes recomanin la destinació als seus amics i familiars i decideixin repetir. Una decisió que es tradueix en un impacte positiu a tot el territori i que depèn, moltes vegades, del tracte i l’hospitalitat rebuda.

La campanya, que es pot veure en diferents mitjans de la Costa Daurada durant els mesos de juliol i agost, és una acció promocional dels patronats de Turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca La Pineda, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la Federació Empresarial de Turisme de Tarragona (FEHT) i és una de les accions que s’inclou dins el Pla de promoció de l'impost sobre establiments turístics, el qual s'utilitza per dur a termes activitats de promoció tant en l’àmbit nacional com internacional. En aquest sentit, una altra de les accions dutes a terme aquest estiu dirigida al públic final és la campanya "Els sabors de l’estiu", que vol donar una imatge fresca de la Costa Daurada i busca seduir, encara més, el públic nacional.

Comenta aquest article