Castells de sis dels Xiquets de Cambrils i dels Xiquets de Vila-seca en la diada de la Mare de Déu del Carme
![]() |
Pilars de quatre dels Xiquets de Vila-seca i dels Xiquets de Cambrils |
La diada castellera d'aquest passat diumenge al matí, tancava els actes festius emmarcats en la programació de la Mare de Déu del Carme. La diada castellera es va celebrar a la plaça Catalunya, lloc inèdit fins ara en la realització de diades castelleres a Cambrils. Les dues colles participants, els Xiquets de Cambrils i els de Vila-seca, van plantar castells de sis.
Els cambrilencs, amb força baixes a les seves files, van descarregar el 3 de 6, el 3 de 6 amb el pilar, el quatre de sis i van tancar l'actuació amb un pilar de quatre. Els vila-secans, per la seva part, van descarregar el 3 de 6 amb el pilar, el 4 de 6 amb el pilar, el 4 de 6 i van tancar amb tres pilars de quatre.
Els Xiquets de Cambrils i els de Vila-seca es retrobaran, aquest proper dilluns 25 de juliol, a la diada castellera que se celebrarà a Miami Platja, a quarts de nou del vespre.
![]() | |
4 de 6 amb el pilar dels Xiquets de Vila-seca |
![]() | |
4 de 6 dels Xiquets de Cambrils |