Tot a punt per la Diada
![]() | |
Continuen a bon ritme les inscripcions a la diada de l'11 S d'aquest proper diumenge |
A primera hora d'aquest matí de divendres hi havia un total de 342.000 persones inscrites a les cinc manifestacions d'aquest proper diumenge. A Tarragona hi havia apuntades 34.000 persones mentre que a Barcelona 207.000, a Salt 42.000, a Lleida 30.000 i a Berga 28.000.
Mobilitat
Per a les persones que es desplacin amb vehicle propi a la ciutat de Tarragona, sha habilitat un pàrquing al camp del Nàstic per 1500 places on hi haurà busos llançadora per arribar des daquest punt al centre.
Les persones que vulguin anar amb transport públic poden agafar lautobús que surt de Cambrils amb destinació a Tarragona, passant per la Pineda, a les hores en punt i a 2/4.
Samarretes
Les samarretes per ajudar a finançar la Diada encara es poden comprar a lhipermercat Esclat, i des de lorganització es demana lluitar contra la compra de samarretes falsificades.
Més informació
Tota la informació sobre la celebració de la Diada a la ciutat de Tarragona (restaurants col·laboradors, horaris, venda de samarretes, actes programats, etc.) es pot consultar en lenllaç següent: https://docs.google.com/document/d/1EbG7Px2LwtxDTFNsR7q2cn8mbC0mupHqKThjNUzqKWI/mobilebasic