Turisme de Cambrils atén 110 professionals del turisme durant el primer semestre de l'any
Segons un comunicat emès per Turisme de Cambrils, durant el primer trimestre de l'any, Turisme de Cambrils ha atès un total de 110 persones especialitzades en el sector del turisme que han participat en un total de 14 press trips (viatges de premsa) i fam trips (viatges de familiarització) relacionats amb Cambrils i els seus productes turístics, com per exemple la gastronomia o les activitats esportives.
Enguany Turisme de Cambrils, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, ha participat atenent 110 periodistes i agents de viatge provinents dels països nòrdics, Itàlia, Països Baixos, Anglaterra, França i Espanya. Els diferents Centres de Promoció Turística que Turisme de Catalunya té arreu d'Europa i els Centres que Turespaña té distribuïts pel món organitzen, a través del Patronat de Turisme, accions promocionals com viatges de familiarització.
La demana d'aquests professionals se centra en diferents productes: el turisme familiar, els establiments, el turisme de sol i platja, el wellness (benestar integral), la gastronomia o la restauració.
Segons la regidora de Turisme Anna López, "Turisme de Cambrils continuarà col·laborant amb la Diputació en aquestes accions promocionals, ja que les visites ajuden a millorar la qualitat de la nostra oferta a través del contace directe amb professionals del sector".
Enguany Turisme de Cambrils, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, ha participat atenent 110 periodistes i agents de viatge provinents dels països nòrdics, Itàlia, Països Baixos, Anglaterra, França i Espanya. Els diferents Centres de Promoció Turística que Turisme de Catalunya té arreu d'Europa i els Centres que Turespaña té distribuïts pel món organitzen, a través del Patronat de Turisme, accions promocionals com viatges de familiarització.
La demana d'aquests professionals se centra en diferents productes: el turisme familiar, els establiments, el turisme de sol i platja, el wellness (benestar integral), la gastronomia o la restauració.
Segons la regidora de Turisme Anna López, "Turisme de Cambrils continuarà col·laborant amb la Diputació en aquestes accions promocionals, ja que les visites ajuden a millorar la qualitat de la nostra oferta a través del contace directe amb professionals del sector".