La sessió formativa Barra d'Idees reunirà a Cambrils prop de 200 professionals de l'hostaleria
![]() |
Imatge d'una altra sessió de Barra d'Idees |
La sessió formativa Barra dIdees reunirà a Cambrils prop de 200 professionals de lhostaleria a la recerca de noves possibilitats de diferenciació i èxit per augmentar les seves vendes, millorar la gestió i fidelitzar la clientela. La inscripció és gratuïta i es pot formalitzar al web de lesdeveniment. La trobada, que tindrà lloc a lHotel Tryp Port Cambrils el proper dilluns 14 de novembre, està organitzada pel web especialitzat Barra dIdees i la Cadena SER, amb el patrocini del Patronat de Turisme i lAjuntament de Cambrils.
Barra dIdees és una trobada per a professionals de lhostaleria (restaurants, bars, cafeteries i hotels) que enguany ja ha reunit 700 persones entre ledició del 19 de maig a Barcelona i la del 29 de setembre a Madrid. A les seves dues cites anuals shi afegeix aquest 2016 Cambrils. El proper 14 de novembre la Barra dIdees sinstal·larà a lHotel Tryp Port Cambrils, on durant tot el matí hi participaran experts del món del màrqueting gastronòmic i la gestió hotelera amb més iniciatives per aconseguir més i millors clients.
El programa començarà a les 9:30 amb la recepció d'invitats. Tot seguit, el director de Barra dIdees, Rodrigo Domínguez, donarà la benvinguda als assistents i lalcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, presidirà la inauguració oficial de la trobada, acompanyada de la regidora de Turisme, Mercè Dalmau.
Professionals participants a la jornada
Les ponències es dividiran en dos blocs. El primer estarà dedicat a la gestió i fidelització i el segon se centrarà en les vendes. Xanty Elias, xef i propietari de Acánthum, encetarà el primer bloc amb la conferència "Conquesta a primera vista" per explicar com convertir un restaurant en un exitós punt de venda amb alguns trucs que li han valgut la seva primera estrella Michelin. A continuació, el consultor de Con Gusto Manel Morillo portarà a les jornades algunes claus i detalls per fidelitzar els clients per ajudar als restauradors a portar a la pràctica la teoria del màrqueting i augmentar les vendes. Després d'una pausa, el segon bloc engegarà amb la intervenció del xef executiu de Spoonik, Jon Giraldo, que explicarà com treure el màxim partit a un negoci aconseguint que la visita al restaurant, bar, cafeteria o hotel sigui una experiència completa pel client.
Les properes idees vindran duna caça-tendències que ha viatjat per tot el món. Eva Ballarín desgranarà els cinc conceptes hotelers que estan triomfant entre els nous consumidors. I per acabar, la creadora de Baco y Boca abordarà el tema de la comunicació. Luisa Ramos assegura que és possible atraure clients al negoci amb les xarxes socials, però que no n'hi ha prou amb escriure quatre tuits. En la seva ponència parlarà de com ha de ser la comunicació d'un restaurant perquè sedueixi a la clientela.
Podeu consultar el programa complet i trobar més informació dels ponents al web: http://www.barradeideas.com/roadshow/cambrils2016.html