Cultura

Eulàlia Canals, Jana Martí i Olívia, guanyadores del quart Concurs de Punts de Llibre

Per Lluís Rovira i Barenys

Foto de grup dels guanyadors i accèssits amb el regidor de Cultura i les representants de l'Associació del Barri de l'Estació i de la Biblioteca

La Biblioteca Municipal va acollir, aquest passat dissabte al matí, el lliurament dels premis corresponents al quart Concurs de Punts de Llibre, organitzat per l'Associació de Veïns del Barri de l'Estació. En aquesta edició s'hi han presentat un total 142 treballs corresponents a tres categories; 63 a la categoria Infantil A, 63 a la categoria Infantil B i 14 a la categoria Juvenil. En la categoria Juvenil, que correspon a la franja dels 12 als 15 anys d'edat, la guanyadora va ser Eulàlia Canals. El seu treball s'ha escollit per a la impressió i repartiment a través de la Biblioteca Municipal. L'accèssit d'aquesta categoria va ser per a Leire de las Heras i, en aquest cas, el punt de llibre s'editarà com a portada del programa de les festes del Barri del proper 2017.
En la categoria Infantil B, de 7 a 11 anys, el premi va ser per a Jana Martí i l'accèssit per a Arnau Mariné mentre que en la categoria Infantil A, de 3 a 6 anys, el premi va ser per a Olívia i l'accèssit per a Matías.
L'acte va comptar amb la presència del regidor de Cultura, Lluís Abella i de la presidenta de l'Associació de Veïns del Barri de l'estació, M. Rosa Colom. En la presentació de l'acte, el regidor va destacar l'augment de la participació d'any en any i en va destacar la qualitat. Les obres presentades han quedat exposades a la planta baixa de la Biblioteca Municipal.

Eulàlia Canals, guanyadora en la categoria juvenil

Jana Martí, guanyadora en la categoria infantil B

Olivia, guanyadora en la categoria infantil A

Comenta aquest article