José Manuel Vieito i Sílvia Segura guanyen la Mitja Marató de Cambrils
![]() |
Sortida de la Mitja Marató i dels 10 quilòmetres, ahir al matí |
José Manuel Vieitio, en categoria masculina, i Sílvia Segura, en la femenina, van ser els vencedors absoluts de la Mitja Marató de Cambrils que es va disputar ahir diumenge aquest matí. 1.500 participants van prendre part en una prova marcada per lexcel·lent climatologia i una temperatura molt agradable que, conjuntament amb un recorregut completament pla, va ajudar a bona part dels inscrits a millorar en molts casos la seva marca personal. El bon nombre de cambrilencs que es van acostar a donar ànims als atletes durant el recorregut, que discorria en paral·lel de la façana marítima, i les disfresses que duien alguns dels inscrits aprofitant la coincidència amb Carnaval va convertit encara en més festiva aquesta jornada atlètica.
A la cursa dels 21 quilòmetres, la Mitja Marató, Vieito (Atletismo Sar Vermú Petroni) després dun frec a frec constant a la segona volta amb el seu perseguidor es va imposar amb un crono d'1 hora, 10 minuts i 42 segons. A només 25 segons va entrar Juan Pedro Mora (I run with Leiva), i es va adjudicar la segona plaça amb un temps de 1.11.07 h. Tercer va ser l'atleta Lahcen Semlali, amb 1.12.13 h.
A la prova femenina de la Mitja Marató la vencedora va ser Sílvia Segura (Club Atletisme Les Tortugues de la Garriga). Va parar el crono en 1 hora, 23 minuts i 6 segons després de fer bona part de la cursa en solitari. Segona, molt distanciada, va quedar Yveth Camus, amb 1.30.11 h., i tercera la tarragonina Estefanía Guinovart (Club Atletisme Runners Tarragona), amb 1.32.24 h.
Miki Solé i Gemma Bonjorn guanyen els 10 quilòmetres
Pel que fa a la cursa dels 10 quilòmetres Miki Solé (Inverse Team) va guanyar amb un temps de 32 minuts i 54 segons per davant de Luis Garcia (Athletic Track Bikila Tarragona), segon amb 33.02 minuts. Tercer va ser Lluisma Mas (CA Runners Tarragona) amb 33.24 minuts.
A la cursa femenina dels 10 kms. la guanyadora va ser Gemma Bonjorn amb 40 minuts i 20 segons, que va estar acompanyada al podi per Eva Martinmoreno (Bikila Girona), segona amb 41.25 minuts, i la tarragonina Anahí Herrera, tercera amb 41.39.
10 quilòmetres de patinatge
En paral·lel a les curses atlètiques també nhi va haver per als més petits es va disputar, a més, una prova de 10 quilòmetres de patinatge de velocitat que va tenir com a guanyadors a Oscar Garrido (Club Patí Cobra el Prat) en categoria masculina (19.15 minuts) i a Leiza Jimenez (Club Patí Fènix) en la femenina (19.41 min.)
La Mitja Marató de Cambrils també va tenir moments emotius amb la presència de dues cadires de rodes solidàries del projecte dintegració Xq No Alex? que van dur fins a la meta un grup datletes voluntaris.