Turisme de Cambrils posarà en marxa un nou sistema d'informació per complementar el servei d'atenció al client
Terminal d'informació ubicada a la seu del Patronat de Turisme |
A través d'una pantalla tàctil tenen a la seva disposició la possibilitat de trobar tot tipus d'informació, des de les activitats que es realitzen al municipi fins als llocs d'interès del municipi, o fer reserves en hotels o restaurants, de manera ràpida i clara mitjançant un telèfon gratuït que va directe als establiments adherits. Actualment, l'Infoterminal compta amb la col·laboració de 20 establiments hotelers i un establiment d'oferta complementària. Aquest servei, que va entrar en funcionament el 21 de juny de 2005, ha rebut un total de 1.413 trucades telefòniques als establiments exposats en el panell. El grau de satisfacció dels empresaris en referència al funcionament del sistema ha estat en aquest primer any molt satisfactori.
Segons la regidora de Turisme, Anna López, "l'oficina de turisme de Cambrils ha guanyat amb aquesta nova infraestructura, ja que pot oferir informació turística que necessiten els visitants". Per aquest motiu, Turisme de Cambrils posarà en marxa el que s'ha anomenat SIM (Sistema Mixt d'Informació) al Punt d'Informació de davant del Club Nàutic. Així, l'actual sistema d'atenció al client es complementarà amb una pantalla tàctil on es podran fer consultes d'informació turística durant les 24 hores del dia.