Arriba la 60a edició de la Fira de Cambrils
![]() |
Entrada al recinte firal a l'inici del passeig d'Albert |
Compte enrere per a l'inici de la Fira Multisectorial de Cambrils 2017. Avui, a les 12 hores del migdia, tindrà lloc l'acte d'inauguració a càrrec del Secretari dEmpresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya, Joan Aregio, que anirà acompanyat de l'alcaldessa Camí Mendoza, els regidors del consistori cambrilenc i d'altres autoritats del territori. La Fira Multisectorial de Cambrils arriba enguany als seus 60 anys d'història. L'edició 2017, que s'allargarà fins el proper diumenge 4 de juny, comptarà amb més estands i més activitats. El recinte firal, de 36.000 metres quadrats d'exposició comercial, comptarà amb 338 estands i 208 expositors, així com la incorporació de nous sectors com el caravàning, la jardineria o els serveis de salut, i un gran nombre dactivitats lúdiques i festives.
La Torre del Llimó s'integrarà dins de l'espai del Mercat medieval
Com a novetats daquesta edició, la Torre del Llimó estarà oberta i integrada dins lespai medieval. Lequipament es convertirà en un centre demprenedoria medieval amb una mostra doficis tradicionals, tallers infantils doficis (vidrier, torner, pastisser, ferrer i cisteller), un campament medieval i una exposició darmes, armadures, cascs i cuirasses. A més, al pavelló cobert hi haurà un estand de la Torre del Llimó amb informació sobre els espais de coworking i un sorteig de dues estades de dos mesos en aquest nou servei municipal. Els més petits podran participar en un taller de sensibilització demprenedors.
Per altra banda, lespai institucional de la Fira enguany estarà dedicat a diversos aniversaris: els 20 anys de la Biblioteca i el Casal i els 60 anys de la mateixa Fira Multisectorial i la Festa de la Vellesa.
Música, castells, atraccions, Mercat Medieval
Entre les activitats paral·leles ja consolidades destaca el Concert Jove de la Fira, que anirà a càrrec de Roba Estesa i Vivèrrids, avui a les 23.30 hores al parc de Nou Cambrils; la fira datraccions a la riera dAlforja; lexposició de cotxes antics a lespai Àgora de la Fira a càrrec del Club de Vehicles Antics de Cambrils, i lHomenatge a la Vellesa, que enguany també arriba a la 60a edició. Aquest serà el diumenge al Palau Municipal d'Esports. També hi haurà espais musicals, la diada castellera demà a partir de les 18.30 a l'espai Àgora del parc del Pinaret, el Mercat Medieval, espectacles i animacions teatralitzades i lespai infantil de la torre del Setge amb tallers de manualitats i contacontes, recorregut de jocs gegants i escola de cavallers.