Informació general

La Costa Daurada es dóna a conèixer a més de 350 agents de viatge de tot l’Estat

Per Redacció

Imatge del workshop realitzat a València

Els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca conjuntament amb PortAventura World i la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), han presentat durant tot el mes de maig a València (16 de maig), Palma de Mallorca (17 de maig), Madrid (23 de maig), Santander (24 de maig) i Sant Sebastià (30 de maig) l'oferta turística de la Costa Daurada, així com les principals novetats per a la present temporada.

Aquesta acció té per objectiu potenciar els mercats d'aquestes ciutats visitades. Així, per exemple, s'ha volgut reforçar la presència al País Basc i Madrid –dos mercats dels quals ja es reben molts visitants amb una elevada fidelitat–, però alhora s'ha promocionat la destinació a zones on es creu que hi ha més potencial de creixement, com són el País Valencià, les Illes Balears o Cantàbria. A través d'un workshop amb presentacions personals s’ha donat informació a més de 350 agents de viatge, un sector prescriptor molt important, sobre l'àmplia oferta d'allotjament de qualitat disponible, així com de les múltiples activitats lúdiques, esportives, gastronòmiques i familiars que es duen a terme a la Costa Daurada i que poden ser d'interès per al gaudi i el descans dels turistes.

Durant el workshop, representants de les destinacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda van explicar el potencial de les seves poblacions i les característiques diferencials i úniques que ofereix la Costa Daurada. Per la seva banda, els representants del sector empresarial foren els encarregats d'explicar la seva àmplia oferta, les inversions realitzades i les novetats per a aquesta temporada. En aquest cas, les empreses que van participar-hi van ser: Estival Park, Grupo Reside, Ohtels, Mercure Atenea Aventura, Best Hotels, H10, Sercotel Hotels, 4r Hotels, Four Elements, Group Palas, Tryp Port Cambrils, PortAventura World, Aquopolis i l'Estació Nàutica Costa Daurada.

Les jornades promocionals amb les agències també s'han complementat amb trobades amb la premsa local, on els periodistes han pogut conèixer millor què ofereix el territori i quines novetats hi ha enguany als municipis del centre de la Costa Daurada. Als dinars hi han assistit uns 35 professionals de la comunicació de totes les ciutats visitades.

La FEHT i els Patronats de Turisme: treballant junts per la Costa Daurada

La FEHT, Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona, aglutina el sector empresarial de l'allotjament i la restauració de la província de Tarragona. El seu objectiu principal és satisfer les necessitats dels professionals i les empreses d'aquests sectors, així com promoure l'àmplia i variada oferta d'allotjament existent en aquesta demarcació. Aquesta acció comercial s'executa en una sinergia exemplar entre el teixit empresarial i el sector públic, més concretament amb els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada i els Patronats de Turisme de Salou, Cambrils i Vila-seca, la qual cosa representa una col·laboració única a Catalunya.
Integra les següents organitzacions professionals: l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de la Província de Tarragona; l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda; l'Associació d'Hotels de Tarragona; l'Associació d'Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l'Ebre; l'Associació d'Agències de Viatge Receptives de la Costa Daurada i l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l'Ebre. PortAventura World també és soci de la FEHT com a empresa turística estratègica de la zona.

La FEHT està estretament lligada al Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya (PCT) i a la Universitat Rovira i Virgili (URV). Aquesta federació exerceix de nexe entre els empresaris i la innovació i recerca per a la millora de la competitivitat i excel·lència del sector turístic a la província de Tarragona. www.feht-turisme.org

Comenta aquest article