Informació general

La Policia Local de Cambrils rep la Medalla d’Honor del Parlament de Catalunya

Per Redacció

Agents de la Policia Local de Cambrils, juntament amb el president de la Generalitat –Carles Puigdemont–, l'alcaldessa de Cambrils –Camí Mendoza– i la regidora de Protecció Ciutadana, Yolanda Quílez

El cos de la Policia Local de Cambrils va rebre, aquest passat diumenge 10 de setembre, la Medalla d’Honor del Parlament de Catalunya, en la categoria d’or, en un acte celebrat a la mateixa institució. La Mesa del Parlament ja va anunciar, el passat 22 d’agost, l’atorgament de la Medalla d’Honor del Parlament de Catalunya com a mostra de gratitud per la dedicació, l’esforç i la valentia del cos policial en la seva actuació de resposta immediata als atemptats comesos a Cambrils el passat 18 d’agost. El cap de la Policia Local de Cambrils –Josep Muñoz– va ser l’encarregat de recollir la medalla de la mà de la Presidenta del Parlament, Carme Forcadell. En el lliurament de la Medalla d’Honor, el cos de la Policia Local va estar representat per onze membres, juntament amb l'alcaldessa de Cambrils –Camí Mendoza– i la regidora de Protecció Ciutadana i Mobilitat, Yolanda Quílez.

En l’acte, també es va concedir la Medalla d’Honor al Cos de Mossos d’Esquadra, a la Guàrdia Urbana de Barcelona, als Bombers de la Generalitat, als Bombers de Barcelona, al Sistema d’Emergències Mèdiques i Urgències de Catalunya, a la Direcció General de Protecció Civil, al Centre d’Urgències i Emergències Socials de Barcelona, a Creu Roja Catalunya i a l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya. El lliurament va comptar amb la presència d'autoritats com el president de la Generalitat –Carles Puigdemont–, l'alcaldessa de Barcelona –Ada Colau–, la totalitat del Govern de la Generalitat; expresidents de la Generalitat i de la Cambra; diputats i diputades del Parlament, entre d’altres.

L'acte de lliurament de les distincions va tenir lloc al Parlament, el passat diumenge

Comenta aquest article