Les tres associacions comercials despleguen un ampli programa d'activitats nadalenques
![]() |
La pista de patinatge s'instal·larà, enguany, a la plaça del Pòsit |
Les tres associacions de comerciants de Cambrils la Unió de Botiguers, l'Associació Xarxa del Port Cambrils i lAssociació Vilacentre juntament amb l'Ajuntament de Cambrils han preparat un ampli programa d'activitats nadalenques. La Fira de Nadal que va començar ahir i s'allargarà fins diumenge s'amplia des de la plaça de la Vila cap al carrer d'Antoni de Gimbernat i d'Immolats del Setge, amb més de 40 parades de tot tipus de productes i ornaments nadalencs.
Per altra banda, als comerços associats a la Xarxa del Port de Cambrils, entre el 6 de desembre i el 6 de gener, tindran la "Pesca els productes estrella" amb promocions del 20% al 50%. Alhora, els aparadors daquests comerços homenatgen lesforç i el treball de les dones dels pescadors, les remendadores, escenificant la pesca destels. El cinema La Rambla de lArt també sha afegit a la campanya amb vals per descomptes del 10% per anar al cinema entre el 6 de desembre i el 6 de gener.
També es comptarà amb la Pessebrada al Port, ubicada a la plaça de lesglésia de Sant Pere, sis photocalls que donen forma a un pessebre, amb la pista del caganer amagat pel barri, i la pista de patinatge sintètica a la plaça del Pòsit.
A més, hi haurà atraccions infantils a les places de Mossèn Joan Batalla, de les Remendedores, de Carles Roig i de Josep Martí i Nolla, sortejos, concursos daparadors i carpes danimació infantil.
Activitats de Nadal
- FIRA DE NADAL: del 6 al 10 de desembre, a la plaça de la Vila, més de 40 parades amb tot tipus de productes i ornaments nadalencs. I per la canalla, atraccions infantils i taller de maquillatge. Organitza lAssociació Vilacentre.
- PISTA DE PATINATGE SINTÈTICA: els dies 16, 17, 23 i 24 de desembre, de 17 a 20.30 h i del 27 de desembre al 7 de gener d11 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h (Tancat els dies 1 i 6 de gener), a la plaça del Pòsit, gaudeix dagradables patinades. Comprant a les botigues associades a la campanya podràs aconseguir entrades gratuïtes. Organitza Cambrils Obert.
- EL NADAL MÉS DIVERTIT: del 23 de desembre al 7 de gener, atraccions infantils a les places Mossèn Joan Batalla, de les Remendadores, Carles Roig i Josep Martí i Nolla. Comprant a les botigues associades a la campanya podràs aconseguir tiquets gratuïts per la mainada. De 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 20.30 h. Tancat el 25/12, 26/12, 1/01 i 6/01. Organitza Cambrils Obert.
- SORTEIG DE LA CISTELLA DE LA UBC: el dia 22 de desembre sorteig a la seu de la Revista Cambrils duna gran cistella nadalenca. Comprant a les botigues associades a la campanya podràs aconseguir tiquets per participar en el sorteig que es poden dipositar a la Revista Cambrils i al Centre Cívic Les Basses. Organitza Cambrils Obert.
- CONCURS DAPARADORS DE NADAL: Passeja pels comerços de la població i sorprèn-te amb lornamentació nadalenca dels seus aparadors. El dia 17 de desembre ruta pels aparadors dels comerços de Cambrils i concurs. Organitza Cambrils Obert.
- PESSEBRADA AL PORT: Ruta de photocalls amb escenes tradicionals del pessebre on et podràs fotografiar. Del dia 6 de desembre al 5 de gener, a la plaça de lesglésia de Sant Pere. Organitza: Associació Xarxa del Port Cambrils
- NADAL EN XARXA: Del 6 de desembre al 6 de gener, Pesca els productes Estrella que trobaràs als comerços associats del port. Organitza: Associació Xarxa del Port Cambrils