Promoció
La UB fa efectiu el sorteig de la campanya "Comprar a Cambrils és de cine"
La seu de Revista Cambrils va acollir, el passat dijous 5 d'abril, el sorteig de la campanya "Comprar a Cambrils és de cine", de la UB, que consistia en 25 lots de dues entrades al cinema Rambla de l'Art, cadascun d'ells. Aquesta campanya ha estat l'eix de la segona setmana del Comerç que la UB va impulsar dels passats 19 al 25 de març. Les botigues que han repartit lots d'entrades dins d'aquest sorteig han estat Angelets, Joieria Mimi, Rosella, Tendències Japi, Carlin, Joieria Eduard's, Farmàcia Suïls, Rosa Modes, Rostisseria Can Mas i Trikotem. Els guanyadors rebran l'avís i les entrades de part de la UB i disposaran fins el proper 30 de juny per a fer-les efectives al cinema Rambla de l'Art per a qualsevol de les seves sessions.
La UB va decidir agafar aquesta temàtica relacionada amb el cinema arran de la problemàtica que travessa el cinema Rambla de l'Art, segons es va explicar en la presentació de la campanya, a meitats del passat mes de març.
Guanyadors del sorteig de les entrades al cinema Rambla de l'Art
Els 25 guanyadors del sorteig de la UB són: Giuli, Gemma Pons i Rosa M. Bosch Tomàs, amb tiquets de la botiga Angelets; Jackeline Almate, Isabel i Sandra Maestre, amb tiquets de Joieria Eduard's; Àngels Freixes, Sònia Piñol i Núria Romero, amb tiquets de Joieria Mimi; Sonia Carayol Pérez, Manuel García i Aurelia López Egea, amb tiquets de Farmàcia Suïls; Juan Carles López García, Yolanda Porquet i Rosa Aguilar, amb tiquets de Rostisseria can Mas; Rosa M. Mallafré, Pili Casas Rom i Laia Bonet Rofes, amb tiquets de la botiga Rosella; M. Isabel Sabaté i Pilar Figueras Piñol, amb tiquets de la botiga Trikotem; Mònica Arrebola, M. Teresa Franch i Araceli Crispi, amb tiquets de Tendències Japi i Núria Groges i Paquita Camel, amb tiquets de Rosa Modes.