Informació general

Turisme

La Costa Daurada promou el turisme d'escapades a través de visites i experiències de curta durada

El nou catàleg Costa Daurada 24, 48 i 72 hores editat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona mostra una oferta diversa i oberta tot l’any

Per Redacció

Imatge promocional de la campanya
Imatge promocional de la campanya | Cedida

Descobrir l’essència de la Costa Daurada en unes hores, fer-hi una immersió intensa amb experiències aptes per a tota la família i aprofitar al màxim les escapades a la destinació en qualsevol moment de l’any. Aquestes són algunes de les possibilitats que ofereix el darrer catàleg editat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona: Costa Daurada 24, 48 i 72 hores.

L’opuscle presenta un total de 17 propostes de visita que contenen una setantena d’elements i activitats diferents, per conèixer els principals atractius de la Costa Daurada, tant de l’interior com del litoral, en diferents moments de l’any. “Capbussa’t a la Costa Daurada”, “El racó de Miró”, “Camins que parlen de vi” o “Llops i pirates marins” donen nom a algunes d’aquestes rutes i experiències per fer en família, en parella o amb amics. Les propostes estan indicades per a realitzar-se en 24, 48 o 72 hores i estan identificades, de manera molt visual, amb el tipus de producte turístic que inclouen: gastronomia, natura, festes singulars, activitats nàutiques, llocs declarats Patrimoni Mundial de la Humanitat, cellers modernistes, o espais naturals, entre d’altres. L’ús d’abundants d’imatges i elements gràfics fan d’aquesta publicació una guia senzilla, usable i atractiva per als visitants.

Una oferta turística diversa i oberta tot l’any

El catàleg inclou un mapa que localitza les diferents propostes, pensades per poder ser realitzades en diferents moments de l’any. Precisament, desestacionalitzar l’activitat turística i alhora donar a conèixer de manera efectiva i atractiva l’ampli ventall de productes turístics que ofereix la Costa Daurada es troben entre els objectius d’aquesta acció de difusió i promoció del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

El material està especialment pensat per a mercats de proximitat, com el català i aquells que s’agrupen entorn l’eix de l’Ebre: des del País Basc, a Navarra i Aragó fins al País Valencià, amb visitants que poden gaudir d’escapades de curta durada. També s’adreça a turistes de més llarga estada, posant-los a l’abast informació de qualitat amb propostes elaborades i atractives per facilitar que descobreixin la destinació de manera senzilla.

El catàleg està editat en un total de set idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany, holandès i rus.

Comenta aquest article