L'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques signarà un conveni amb Turespaña per promocionar-se a nivell nacional i internacional
L'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques (AEEN) es va presentar el passat dilluns 22 de gener en la Fira Boot-Dusseldorf, i va comptar amb la presència del president d'aquesta, el cambrilenc Joan Albert Campos i el gerent de l'associació Rafael Moreno. En aquesta important fira del mercat nàutic alemany hi van ser presents 38 agents operadors especialitzats.
Una altra de les presentacions que l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques té prevista per a les properes setmanes, tindrà lloc el proper 30 de gener a la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), en la què s'aprofitarà la trobada per realitzar l'assemblea anual de les estacions nàutiques espanyoles que formen part de l'associació. En aquesta ocasió s'incorporaran dues noves estacions, la de Ribadeo a Lugo i Mogan a Gran Canària. També està previst unificar la marca i el logotip de l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques i aprovar la regulació de les estacions nàutiques d'interior, per tal de que en un futur proper es puguin incloure aquestes estacions en l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques. A banda, dins de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), cada estació nàutica aprofitarà l'estand de FITUR de la seva comunitat autònoma per promocionar-se.
Una altra de les accions que es duran a terme en les properes setmanes serà el conveni que l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques signarà amb Turespaña el proper 1 de febrer. Aquest conveni posarà en marxa el Pla anual d'actuació 2007 per al desenvolupament i promoció turística del producte "estacions nàutiques". Aquest pla contempla una sèrie d'accions promocionals tant a nivell internacional com a nivell nacional. En aquest aspecte, l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques i Turespaña es comprometen a realitzar presentacions dirigides a la premsa i als agents especialitzats en turisme nàutic en les fires internacionals i nacionals que es considerin de major interès per a la promoció i comercialització del producte "estacions nàutiques", comptant amb estands propis dins de l'estand de Turespaña. A banda, d'això també s'inclou la promoció a través de màrqueting directe i material informatiu promocional a través de guies i tríptics, publicitat, un canal temàtic a través d'Internet i accions en televisió.
Una altra de les presentacions que l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques té prevista per a les properes setmanes, tindrà lloc el proper 30 de gener a la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), en la què s'aprofitarà la trobada per realitzar l'assemblea anual de les estacions nàutiques espanyoles que formen part de l'associació. En aquesta ocasió s'incorporaran dues noves estacions, la de Ribadeo a Lugo i Mogan a Gran Canària. També està previst unificar la marca i el logotip de l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques i aprovar la regulació de les estacions nàutiques d'interior, per tal de que en un futur proper es puguin incloure aquestes estacions en l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques. A banda, dins de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), cada estació nàutica aprofitarà l'estand de FITUR de la seva comunitat autònoma per promocionar-se.
Una altra de les accions que es duran a terme en les properes setmanes serà el conveni que l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques signarà amb Turespaña el proper 1 de febrer. Aquest conveni posarà en marxa el Pla anual d'actuació 2007 per al desenvolupament i promoció turística del producte "estacions nàutiques". Aquest pla contempla una sèrie d'accions promocionals tant a nivell internacional com a nivell nacional. En aquest aspecte, l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques i Turespaña es comprometen a realitzar presentacions dirigides a la premsa i als agents especialitzats en turisme nàutic en les fires internacionals i nacionals que es considerin de major interès per a la promoció i comercialització del producte "estacions nàutiques", comptant amb estands propis dins de l'estand de Turespaña. A banda, d'això també s'inclou la promoció a través de màrqueting directe i material informatiu promocional a través de guies i tríptics, publicitat, un canal temàtic a través d'Internet i accions en televisió.