Nàutica
L'Estació Nàutica renova el seu conveni amb els ajuntaments
S'aprova també el pressupost i el Pla d'Acció amb un increment del 18,6 %
Estació Nàutica i els set ajuntaments col·laboradors han renovat el seu vincle anual en forma de Conveni. Aquest acte protocol·lari de firma va fer-se a Madrid, coincidint amb Fitur 2020, la fira de referència turística a l’Estat espanyol. L’acte va comptar amb la participació d’alcaldes i regidors de les set poblacions i el president d’Estació Nàutica, Joaquim Cristià. En el seu parlament, el president va fer una crida a la unitat de tots els ajuntaments i fer front comú per la recuperació del litoral de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre després dels temporals que van malmetre el litoral.
El document firmat entre les diferents parts, recull els drets i deures dels ajuntaments i Estació Nàutica. Regula també la col·laboració mútua així com el compromís econòmic que assumeixen els ajuntaments amb Estació Nàutica i estableix els diferents mecanismes de control per part dels ajuntaments adherits.
A l’acte, els diferents parlaments van destacar la importància d’Estació Nàutica per tal de cohesionar els vincles de col·laboració dels ajuntaments en la promoció i comercialització d’experiències al mar, iniciada ara fa 19 anys.
Increment de les accions de promoció
Estació Nàutica ha aprovat recentment el seu pressupost per al 2020, amb un increment del 10 % en relació al de l’exercici 2019. Al nou pressupost, destaca el Pla d’Accions per aquest 2020, amb un increment del 18,6 % de despesa. Això permetrà fer front a noves accions de promoció i comercialització, així com potenciar les ja existents.
En aquest sentit, el president d’Estació Nàutica, Quim Cristià, va destacar la confiança rebuda per part dels ajuntaments amb la revisió a l’alça de les aportacions de les seves aportacions, i va agrair aquesta aposta que permetrà fer una feina encara més bona i amb més eficàcia.
Un dels objectius que s’ha fixat per enguany Estació Nàutica és l’eliminació dels tickets de paper i substituir-los per documents en format electrònic amb codi QR als telèfons mòbil dels clients, així com la incorporació d’un channel manager per gestionar els nous canals de comercialització que s’incorporaran durant les pròxims setmanes i que permetran ampliar els punts de venda.