Administració
Es posa en marxa el sistema de cita prèvia a l'OAC i a l'Oficina Local d'Habitatge
En una segona fase també es podrà demanar hora als serveis de Benestar Social i als serveis d'Esports
L’Ajuntament de Cambrils ha posat en marxa un sistema de cita prèvia que permetrà oferir una atenció personalitzada més ràpida i eficient. Des del passat divendres, ja es pot demanar hora per a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) i per l’Oficina Local d’Habitatge –gestionada per l’empresa municipal Ingesòl– al Forn del Tallero. En una segona fase, el sistema s’ampliarà als serveis de Benestar Social i d'Esports. La cita prèvia es pot sol·licitar online a https://citaprevia.gestorn.com/cambrils o als següents telèfons: 010 des de Cambrils o 977 79 45 79 des de fora (Ajuntament) i 977 12 90 01 ext. 1 (Forn del Tallero). L’objectiu és reduir al mínim les cues i el temps d’espera alhora de fer tràmits presencials.
El servei de cita prèvia inclou tràmits relacionats amb els ajuts de Benestar Social, l’empadronament, l’expedició i renovació del DNI, les altes del padró, la domiciliació de tributs, la tarifa resident de zona blava, la Tbus, la llicència de tinença d’animals potencialment perillosos, la sol·licitud d’admissió a convocatòries d’oferta d’ocupació pública, les comunicacions i llicències d’obres, la inscripció a cursos, l’emissió del certificat digital IDCAT i les peticions de cita per l’OMIC.
Pel que fa al Forn del Tallero, es pot demanar cita prèvia per demanar ajuts i subvencions de lloguer, els serveis de mediació de contractes, sol·licitar cèdules d’habitabilitat o fer ús de la borsa d’habitatge per rebre informació o tramitar un lloguer. En el cas de l’OAC, durant els primers mesos s’aniran incorporant nous tràmits i es combinaran les atencions amb i sense cita prèvia. Passat aquest període d’adaptació, només s’atendran les persones amb cita prèvia. En canvi, l’Oficina Local d’Habitatge ja funciona exclusivament amb cita prèvia.
"El nou sistema de gestió de cues comportarà que la ciutadania es desplaci als edificis municipals el temps just i necessari, sense esperes excessives", ha afirmat el regidor de Govern Obert, Eduard Pellicer. "D’aquesta manera, el servei es podrà organitzar millor, amb un volum de treball més estable, i per tant oferirà una atenció de més qualitat", ha afegit Pellicer.