L'AEEN acorda unificar la marca identificativa de totes les estacions nàutiques associades
A l'assemblea hi van participar 16 de les 21 estacions nàutiques de l'AEEN |
L'assemblea general va acordar la nova marca amb la qual les estacions nàutiques es promocionaran a partir d'aquest any. A partir de l'any 2008, totes les estacions nàutiques utilitzaran la mateixa marca, per aconseguir que sigui una marca sòlida amb la màxima difusió a tot el territori i que identifiqui clarament les destinacions especialitzades en esports i activitats de mar.
Un altre dels acords importants adoptats a l'assemblea general de l'AEEN va ser donar un salt qualitatiu en l'expansió de les destinacions nàutiques que no compten amb costa marítima com llacs, rius o embassaments (les estacions nàutiques d'interior). També es va acordar l'ingrés de la candidatura Ribadeo Estación Náutica de Galícia, amb el qual augmenta la xifra d'estacions a un total de 22 a tot l'Estat.
Homenatge als expresidents de l'AEEN
D'altra banda, el dia 31 de gener es va fer a Madrid un sopar d'homenatge als dos primers presidents de l'AEEN. El primer homenatjat va ser José M. Cano, president des del 1998 fins al 2002. Durant la seva presidència, l'AEEN va comptar amb 10 estacions nàutiques. El segon homenatjat va ser Narcís Coll, president de l'AEEN des del 2002 fins al 2006 i president de l'Estació Nàutica l'Estartit - Illes Medes. Durant aquest període l'AEEN va arribar a les 18 estacions nàutiques i es va firmar un acuerdo marc per al 2006-2007-2008 entre Turespaña, 7 comunitats autònomes i l'AEEN.
Firma del pla anual 2007
Finalment, el passat 1 de febrer es va realitzar la signatura del conveni per a la promoció de les estacions nàutiques espanyoles per a aquest 2007. A l'acte hi van assistir la secretària general de Turisme Amparo Fernández, el nou director general de Turespaña, els directors generals de Catalunya, València, Múrcia, Andalusia, Galícia, Astúries i Balears, el president de Segitur i el president de l'AEEN Joan Albert Campos. El conveni per al 2007 contempla accions publicitàries a televisió, màrqueting online i assistència a fires per al mercat estatal i internacional, organització de fam trips i press trips, màrqueting directe, publicitat off line i on line, publicacions gràfiques i un espai a la web www.spain.info.