Informació general

Consum

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor amplia el seu horari d'atenció telemàtica

Ha augmentat el nombre de consultes sobre cancel·lacions de viatges, reserves i serveis

Per Redacció

Logotip de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Logotip de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Cambrils ha ampliat el seu horari d’atenció telemàtica de dilluns a dijous per poder donar resposta a l’augment de consultes sobre cancel·lacions de viatges, reserves i serveis, així com d'altres qüestions derivades de la situació de confinament.

Les consultes es poden enviar al correu omic@cambrils.org i es respondran de dilluns a dijous. La responsable de l’oficina, Sylvia León, que fins ara només atenia els dimarts al matí al Centre Cívic de les Basses, dedicarà quatre dies setmanals a aquest servei d’assessorament municipal. Des del teletreball, la tècnica ha habilitat els canals i mecanismes per poder atendre i tramitar les consultes i expedients de les persones que necessitin informació de consum.

El regidor de Participació Ciutadana, Oliver Klein, ha destacat la importància d’ampliar els serveis de protecció a la ciutadania en aquests moments tan complexes, per garantir l’atenció a les persones que puguin necessitar suport davant dels desajustos que es puguin ocasionar en el subministrament de serveis, terminis i altres qüestions. D’altra banda, el regidor ha explicat que, a més de donar resposta a situacions concretes, cal preveure recursos que també ajudin a la part comercial a refer-se de la parada de l’activitat.

Comenta aquest article