Informació general

Administració

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) atén gairebé un miler de trucades durant dues setmanes de confinament

Des que va començar el confinament, el servei 010 ha ampliat l’atenció i està operatiu des de les 8 del matí fins les 18 hores de la tarda

Per Redacció

Instal·lacions de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) a l'Ajuntament
Instal·lacions de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) a l'Ajuntament | Cedida

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Cambrils ha atès un total de 985 trucades entre el 16 i el 31 de març. Des que va començar el confinament, el servei ha ampliat l’horari d’atenció telefònica (010 / 977 794579) i està operatiu per torns des de les 8 hores del matí a les 18 hores de la tarda. El personal de l’OAC resol dubtes sobre el confinament i altres qüestions, orienta a la ciutadania en la utilització de l’administració electrònica i deriva els tràmits i les consultes més específiques als diferents departaments municipals.

L’Ajuntament recorda que la majoria de tràmits també es poden fer a través de la seu electrònica https://seu.cambrils.cati demana a la ciutadania que faci servir aquesta via en la mesura del possible per no col·lapsar el telèfon. El personal de l’OAC s’ha organitzat en tres equips per evitar contagis. Dos equips treballen presencialment als matins en dies alterns i un tercer equip teletreballa des de casa a les tardes, ja sigui atenent trucades o realitzant tràmits online.

El regidor de Govern Obert, Eduard Pellicer, ha posat en valor la disposició i l’esforç de l’equip de l’OAC per continuar prestant el servei i reforçar-lo durant la tarda. «És molt important poder mantenir l’atenció telefònica i telemàtica i seguir al servei de la ciutadania en aquests moments complexos», ha afirmat el regidor.

Comenta aquest article