Informació general

Serveis

Comaigua obre un nou canal d'atenció a través de WhatsApp

Per Redacció

Seu de Comaigua
Seu de Comaigua | Lluís Rovira i Barenys

Comaigua, companyia gestora del cicle integral de l’aigua al Baix Camp, ofereix des del passat 30 de marçun nou servei d’atenció als usuaris i usuàries a través de WhatsApp. D’aquesta manera, la companyia vol oferir una atenció encara més personalitzada. Amb la finalitat de donar resposta a les consultes dels usuaris i usuàries del servei mitjançant la plataforma familiar, ràpida i de confiança, obre la porta a una comunicació més fluida, una major participació i interacció i per tant, una millor experiència de les persones amb el seu servei d’aigües.

Per a Comaigua, les persones sempre han estat el centre de la seva activitat i amb aquest nou servei vol estar encara més a prop seu. Un canal telemàtic més, en una situació excepcional com la que vivim actualment degut a la crisi de la COVID-19.

El nou servei d'atenció via WhatsApp va entrar en funcionament el passat mes de març a través del número de mòbil 636 916 692, amb un horari de 8:30 a 16 h, de dilluns a divendres. Els usuaris i les usuàriespodran enviar consultes, queixes, suggeriments o el que considerin oportú relacionat amb la gestió del cicle integral de l'aigua en el seu municipi.

L'Àrea de Clients de Comaigua, oferirà una resposta immediata a aquests missatges sempre que sigui possible, o en cas que sigui necessari derivar la consulta als departaments corresponents, s'informarà del procediment a seguir i de l'actuació a realitzar. Aquest número no servirà per a atendre trucades, ni tampoc per a realitzar tràmits de contractació o avaries. En aquest cas els telèfons d'atenció ciutadana continuaran sent els mateixos el 900 100 341 d’Atenció Comercial i el 900 100 342 per Avaries.

A més, qualsevol tràmit relacionat amb el servei d'aigua o clavegueram es pot fer a través de la Seu Electrònica de Comaigua www.comaigua.cat en l’apartat de Contacta’ns.

Comenta aquest article