Informació general

Habitatge

L'Oficina Local d'Habitatge reobrirà de forma presencial el 26 de maig

L'horari d'atenció presencial, sempre amb cita prèvia, serà de dilluns a divendres de 9 a 14h a l’edifici Forn del Tallero

Per Redacció

Imatge de l'interior de l'Oficina Local d'Habitatge
Imatge de l'interior de l'Oficina Local d'Habitatge | Cedida

L'Oficina Local d'Habitatge obrirà la seva oficina a partir del dimarts 26 de maig per atendre presencialment a les persones que no poden fer els tràmits telemàticament, sempre amb cita prèvia. La cita prèvia es pot sol·licitar al telèfon 977 129 001 extensió 1 o des del web de l’Oficina d’Habitatge. L'horari d'atenció serà de dilluns a divendres de 9 a 14h a l’Edifici Forn del Tallero, situat del carrer del Cardenal Vidal i Barraquer, núm. 24 de Cambrils. Per accedir al servei caldrà l'ús de mascareta i seguir les mesures preventives que s'indicaran a l'entrada.

Des de l’Oficina Local d’Habitatge es podran gestionar presencialment, ampliar la informació i resoldre dubtes sobre les diferents convocatòries d’ajuts per al pagament del lloguer de concurrència competitiva i fins a exhaurir pressupost. Una d’aquestes convocatòria és la línia d’ajuts al lloguer per a contribuir a minimitzar l’impacte econòmic i social del COVID-19 que es pot demanar fins el 30 de setembre. Són ajuts per al pagament total o parcial de la renda de lloguer i per la cancel·lació total o parcial dels microcrèdits, que també es poden sol·licitar directament a través del web de l’Agència d’Habitatge de la Generalitat de Catalunya clicant aquest enllaç.

D’altra banda, a partir de dilluns i fins al 3 de juliol es podran demanar ajuts de lloguer per a majors de 65 anys i subvencions per al pagament del lloguer.

Per a més informació la ciutadania pot contactar amb l’Oficina Local d’Habitatge trucant al telèfon 977 129 001 extensió 1 en horari de 9 a 14h de dilluns a divendres, escrivint un correu electrònic a olh@ingesol.cat o entrant al web https://www.cambrils.cat/ingesol/oficina_local_habitatge

Més de 1.200 atencions

Dades d’atenció durant la declaració de l’estat d’alarma ja s’han realitzat un total de 1.246 atencions. Per temes, s’han realitzat 696 relacionades amb ajuts de lloguer, 378 amb mesures especials d’habitatge per la Covid 19, 121 mediacions de contractes de lloguer, 11 registres de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial, 8 cèdul·les d’habitabilitat i 32 atencions corresponents a altres tipus de consultes.

Comenta aquest article