L'Oficina de Català ofereix una sessió de recursos lingüístics per treballar en català dirigida als hotels i restaurants
L'Oficina de Català de Cambrils, en col·laboració amb l'Ajuntament, va oferir ahir al matí al Centre Cultural, una sessió de presentació de recursos lingüístics en línia per treballar en català, dirigit als hotels i restaurants, dins de la campanya "Cambrils et serveix millor". Es va presentar també l'aplicació "Plats a la carta", que ofereix la Generalitat de Catalunya, per a l'elaboració de cartes i menús en català i fins a cinc llengües més. Aquest és un servei gratuït d'assessorament lingüístic per posar a l'abast diversos webs útils per al sector i donar recomanacions sobre el maneig d'aquests webs i altres recursos.
L'altra iniciativa que es portarà a terme més endavant, entorn el mes d'abril, serà el curs de català d'urgència pels restaurants. Aquest és un curs gratuït de 7 hores i mitja de duració amb cinc sessions eminentment pràctiques, adreçat al personal del sector que no entén el català o que el parli molt poc. L'objectiu d'aquest és que aquest personal es pugui adreçar als clients en català.
L'altra iniciativa que es portarà a terme més endavant, entorn el mes d'abril, serà el curs de català d'urgència pels restaurants. Aquest és un curs gratuït de 7 hores i mitja de duració amb cinc sessions eminentment pràctiques, adreçat al personal del sector que no entén el català o que el parli molt poc. L'objectiu d'aquest és que aquest personal es pugui adreçar als clients en català.