Cultura

Formació

El Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus reprèn l’atenció personal i els exàmens amb mesures preventives i de seguretat

Per Redacció

El Centre Cultural és la seu del Servei Local de Català, des del passat mes de setembre
El Centre Cultural és la seu del Servei Local de Català, des del passat mes de setembre | Berta Ruiz

El Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus torna progressivament a la normalitat. Des del 15 de juny va reprendre l’atenció telefònica i, ara a partir de juliol s’amplia de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h al 977 12 88 61.

També s’atenen els usuaris per correu electrònic des de tots els serveis que formen el CNL: reus@cpnl.cat, baixcamp@cpnl.cat, cambrils@cpnl.cat i priorat@cpnl.cat. A més, els textos per revisar es poden enviar a assessoramentreus@cpnl.cat, i les consultes sobre Voluntariat per la llengua a vxl.reus@cpnl.cat.

Per facilitar les gestions a la població s’ha reforçat la informació al web amb un apartat de Preguntes freqüents amb informació per a qui vol fer un curs de català, qui vol obtenir un certificat d’un curs que ha fet al CNL o qui vols saber l’equivalència del seu títol de català.

D’altra banda, prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, a des de finals de juny es fan en línia els exàmens orals dels cursos de català que van quedar interromputs al març que tenien aquesta prova pendent, i al juliol, i ja de manera presencial, els exàmens escrits d’aquests cursos i també els dels intensius iniciats a l’abril i maig amb el Parla.cat.

Finalment, durant el mes de juliol i sempre amb cita prèvia els usuaris podran rebre atenció presencial.

 

Comenta aquest article