Formació
El Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus reprèn l’atenció personal i els exàmens amb mesures preventives i de seguretat
El Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus torna progressivament a la normalitat. Des del 15 de juny va reprendre l’atenció telefònica i, ara a partir de juliol s’amplia de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h al 977 12 88 61.
També s’atenen els usuaris per correu electrònic des de tots els serveis que formen el CNL: reus@cpnl.cat, baixcamp@cpnl.cat, cambrils@cpnl.cat i priorat@cpnl.cat. A més, els textos per revisar es poden enviar a assessoramentreus@cpnl.cat, i les consultes sobre Voluntariat per la llengua a vxl.reus@cpnl.cat.
Per facilitar les gestions a la població s’ha reforçat la informació al web amb un apartat de Preguntes freqüents amb informació per a qui vol fer un curs de català, qui vol obtenir un certificat d’un curs que ha fet al CNL o qui vols saber l’equivalència del seu títol de català.
D’altra banda, prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, a des de finals de juny es fan en línia els exàmens orals dels cursos de català que van quedar interromputs al març que tenien aquesta prova pendent, i al juliol, i ja de manera presencial, els exàmens escrits d’aquests cursos i també els dels intensius iniciats a l’abril i maig amb el Parla.cat.
Finalment, durant el mes de juliol i sempre amb cita prèvia els usuaris podran rebre atenció presencial.