Publicació
Marc Cubells publica «Si piensas pierdes. El juego», un llibre que recull les seves experiències i aprenentatges dels darrers 5 anys
El cambrilenc va tenir la idea de publicar un llibre durant la seva estada a Bali, però el va començar a escriure aquest febrer, quan va tornar a Cambrils
Marc Cubells, un jove emprenedor cambrilenc, ha publicat el seu primer llibre, titulat "Si piensas pierdes. El juego". El llibre està disponible des del 15 de juliol, i es pot aconseguir a través d'Amazon tant en format físic com digital.
Segons l'autor cambrilenc, es tracta d'un llibre "que et farà aconseguir tot allò que et proposis". Cubells ha explicat a revistacambrils.cat que la idea de començar a escriure'l va sorgir durant els 3 mesos que va estar vivint a Bali i, concretament, quan va haver de visitar Kuala Lumpur, la capital de Malàisia, per un tema del visat. Allà va començar a tenir "converses internes, perquè no em va agradar el que veia" i va pensar a recopilar-ho tot en un llibre, segons ha indicat. Així doncs, quan el passat febrer va tornar a Cambrils, es va posar a escriure i després de 5 mesos i mig treballant-hi, el llibre ha sortit publicat.
Marc Cubells defineix "Si piensas pierdes. El juego" com "un recull d'informació dels últims 5 anys, ja que és un cúmul de vivències, experiències i coses que he anat aprenent". A més, el llibre és fruit de "5 anys de viatges, centenars de llibres llegits, ponències, xerrades amb persones que he conegut pel món...", afegeix el cambrilenc. Cubells també ha comentat que creu que la seva obra va dirigida a "tota aquella gent que vol buscar un canvi tant intern com extern a la seva vida", i ha destacat que toca diferents àmbits com el mental, el social, l'econòmic, l'espiritual i el de la salut.
El cambrilenc ha assegurat que aquest no serà l'últim llibre que publiqui, i que quan acabi la campanya de promoció de "Si piensas pierdes. El juego", ja es posarà a treballar en el següent. D'altra banda, Marc Cubells, amb 22 anys, té una empresa de màrqueting digital, assessora a marques i professionals de manera virtual per ajudar-les a potenciar el seu missatge i també és model.