Empreses
L'artista Nuri Mariné dibuixa la imatge corporativa de l'empresa telefònica de Cambrils, ICC Telecom
Una nena que diu ‘"hola" posa la cara a aquesta empresa de telecomunicacions nascuda a Cambrils
“Volíem una imatge fresca, simpàtica, atrevida, que comuniqués per si sola, i de seguida vam pensar en la reconeguda artista Nuri Mariné com la persona més adequada per tal que ens posés cara a la imatge de marca que volem per a la nostra companyia”, apunta Enrique Arce, CEO de la primera empresa teleoperadora de telecomunicacions de Cambrils, ICC Telecom.
D’aquesta unió de dues empreses locals 100% ha nascut una fusió de sinergies que, a més, posa de relleu la importància de mantenir l’economia en marxa, i més en aquests temps convulsos, pensant més que mai en clau local. Enrique Arce ha afegit que “volem donar exemple amb aquesta elecció; és important que entre nosaltres, com a empreses, com a particulars, com a consumidors, apostem per pel comerç de proximitat i pel talent proper per a fer que la roda de l’economia es mantingui activa”.
Per la seva part, l’artista Nuri Mariné, ha explicat que “de seguida que l’Enrique em va trucar perquè fes un dibuix per acompanyar la seva marca vaig tenir clar que m’agradava la idea de treballar conjuntament. Són de Cambrils, són una empresa que està en un camp de comunicació fins ara inèdit aquí i que crec que tenen molt potencial”. Mariné també afegia que “mentre estàvem parlant se’m va ocórrer dibuixar una ‘nena’ que diu hola com a paraula que no té fronteres; que serveix tant en català com en castellà, i que és riallera, simpàtica. Estic molt contenta del resultat”.
Companyia telefònica cambrilenca
ICC Telecom és la primera companyia teleoperadora de telefonia i fibra que té seu a Cambrils però que ofereix serveis de telefonia mòbil i fibra, tant per a particulars com solucions per a empreses, amb caràcter global. Segons Enrique Arce, "ens caracteritzem per no afegir lletra petita als contractes i sobretot, per oferir una atenció telefònica propera. Et garantim que mai parlaràs amb una màquina. “Des de l’empresa teníem clar que les companyies de telefonia acumulen una gran quantitat d’altes i baixes perquè només busquen atreure clients per preus, molts d’ells, amb ofertes per a tres o sis mesos, que després multipliquen el cost però que obliguen a la permanència. No és aquesta la nostra filosofia. Ens allunyem de tot el que significa ofertes cridaneres i, en canvi, sí que hem ajustat els preus dels nostres productes”.