Societat

Publicitat i comunicació

«Cambrils Authentica», finalista com a millor espot publicitari en la 10a edició del premis nacionals de Publicitat Agripina

L’estudi cambrilenc Lypsum, que es presentava per primer cop, va aconseguir dos guardons

Per Redacció

Un moment del lliurament de premis virtual
Un moment del lliurament de premis virtual | Cedida
El passat 26 de novembre, a Sevilla, es va celebrar en format virtual, la X edició dels premis nacionals de Publicitat, Comunicació i Màrqueting AGRIPINA. En total es van presentar més de 222 peces de campanyes publicitàries de tot l'àmbit espanyol. El patronat de Turisme de Cambrils, de la mà de l'estudi creatiu Lypsum, va aconseguir fer-se entre els finalistes en la categoria de millor espot publicitari.

La millor campanya publicitària a la categoria de Turisme la va guanyar Tasting Spain. L’acció ha estat dissenyada pels cambrilencs Lypsum, i ha comptat també amb la participació del Patronat de Turisme de Cambrils. En aquest cas es tracta d'una peça publicitària que busca incentivar en format digital el turisme gastronòmic.

Dos guardons per a l'agència cambrilenca

L'estudi creatiu Lypsum participava en tres categories: Campanyes Turístiques, Campanya de Publicitat Digital i Spot Publicitari. La primera gran sorpresa se la van emportar a l'endur-se el premi a millor Campanya Turística pel seu treball amb Assaboreix Espanya. "Amb tu Sap Millor" es tracta d'una peça publicitària que busca incentivar el turisme gastronòmic en els 22 destinacions Saborea España, remarcant el més destacat de la seva gastronomia en cadascuna de les ciutats que han participat en la mateixa.

L'estudi cambrilenc també va guanyar en la categoria de Campanya de Publicitat Digital pel seu treball amb el departament de Turisme de l'Ajuntament de Vinaròs. "Estimar Vinaròs" és una campanya de publicitat digital que vol incrementar la presència turística de Vinaròs a les xarxes socials i els perfils digitals.

Uns premis Agripina marcats per la pandèmia

Durant el lliurament de premis, els organitzadors van apostar per un sistema de gala virtual; així es van seguir les mesures imposades per la pandèmia de la COVID-19. Per a això van crear “l'Illa”, un espai virtual i de networking on els assistents van poder assistir a conferències, veure la passada de bobina de totes les campanyes presentades, participar en un torneig de futbol virtual i, finalment, gaudir de la Gala dels premis nacionals de Publicitat, Comunicació i Màrqueting AGRIPINA.

Han col·laborat en aquesta desena edició dels Premis Agripina Unicaja banc, Turisme Andalús, Extenda, COCOM Mitjana, el Vicerectorat de Projecció Social i Comunicació de la Universitat de Màlaga, COPE, Cadena 100, Rock FM, ipunto publicitat, JCDecaux, Bugaloo estudi, Mitjans en xarxa, El Publicista, Control Publicitat, revista gràffica, MàrquetingDirecte.com, Smartbox, Andalusia Emprèn, Coca-Cola i Estrella Galícia.

Comenta aquest article