L'Oficina de Català posa en marxa el curs "Català d'urgència al restaurant" adreçat a personal de restauració
Des de l'Oficina de Català de Cambrils es posa en marxa el curs "Català d'urgència al restaurant", un nou servei completament gratuït, en el marc de la campanya "Cambrils et serveix millor", amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cambrils.
El curs té una durada de 7,5 hores i està distribuït en cinc sessions, que s'impartiran els dimecres entre el 18 d'abril i el 16 de maig, de les 17 a les 18.30 hores. Aquest està adreçat al personal dels establiments de restauració que no entén el català o que no el parla i també a les persones que busquen feina en aquest sector. L'objectiu del curs és que l'alumnat adquireixi uns recursos bàsics per atendre en català els clients que s'adrecin en llengua catalana. Es treballarà en els diàlegs més freqüents de l'activitat professional, com ara respondre a la reserva d'una taula, demanar els productes a la cuina o informar dels plats disponibles al menú i a la carta.
Des de l'Oficina de Català de Cambrils s'impulsen iniciatives com aquesta, ja que la clientela valora ser atesa en la seva llengua i això contribueix a la qualitat del servei que s'ofereix des de l'establiment. A més, segons la legislació vigent estableix que tots els establiments oberts al públic han d'estar en condicions de poder atendre les persones que s'expressen en català.
Les persones interessades en aquest curs poden inscriure's a l'Oficina Local de Català, per correu electrònic a l'adreça cambrils@cpnl.cat o per telèfon al 977 792 688 fins al 13 d'abril.
El curs té una durada de 7,5 hores i està distribuït en cinc sessions, que s'impartiran els dimecres entre el 18 d'abril i el 16 de maig, de les 17 a les 18.30 hores. Aquest està adreçat al personal dels establiments de restauració que no entén el català o que no el parla i també a les persones que busquen feina en aquest sector. L'objectiu del curs és que l'alumnat adquireixi uns recursos bàsics per atendre en català els clients que s'adrecin en llengua catalana. Es treballarà en els diàlegs més freqüents de l'activitat professional, com ara respondre a la reserva d'una taula, demanar els productes a la cuina o informar dels plats disponibles al menú i a la carta.
Des de l'Oficina de Català de Cambrils s'impulsen iniciatives com aquesta, ja que la clientela valora ser atesa en la seva llengua i això contribueix a la qualitat del servei que s'ofereix des de l'establiment. A més, segons la legislació vigent estableix que tots els establiments oberts al públic han d'estar en condicions de poder atendre les persones que s'expressen en català.
Les persones interessades en aquest curs poden inscriure's a l'Oficina Local de Català, per correu electrònic a l'adreça cambrils@cpnl.cat o per telèfon al 977 792 688 fins al 13 d'abril.