La Costa Daurada es promociona al SITC amb demostracions culinàries en directe
![]() | |
Miquel Àngel Gómez va preparar 150 racions de Llobarro |
Enguany com a novetat, en l'espai que comparteixen les dues marques realitzaran showcookings, demostracions culinàries en directe, per promocionar el potencial gastronòmic de la zona. El cuiner cambrilenc Miquel Àngel Gómez, del restaurant Miquel de Cambrils, va ser l'encarregat d'obrir les demostracions que es realitzaran cada dia en l'estand de Costa Daurada i les Terres de l'Ebre fins al proper diumenge.
Miquel Àngel Gómez va elaborar un plat de llobarro amb patates confitades amb ceba tendra i carabassó acompanyat d'escamarlans i carxofes "volia fer un plat que mostrés productes de la nostra terra, com per exemple el peix". Durant prop de mitja hora el cuiner cambrilenc va elaborar el plat en una cuina instal·lada a l'estand de la Costa Daurada, on els assistents van poder seguir en directe tots els passos per elaborar el plat, típicament cambrilenc. Un cop finalitzat es van servir 150 racions d'aquest plat. L'activitat va resultar ser un èxit, ja que en poc més de 20 minuts es van repartir totes les racions.
Aquesta era la primera vegada que el cuiner cambrilenc participava en una activitat d'aquestes característiques al SITC "per mi era tot nou, i ha estat una mica estressant, perquè era la primera vegada, però estic content perquè ha sortit tot molt bé".
La gerent del Patronat de Turisme de Cambrils Amèlia Rico es mostrava molt satisfeta de l'acollida que havia tingut l'activitat: "ha estat una oportunitat excel·lent per promocionar la gastronomia cambrilenca". Segons Rico l'activitat serà un molt bon aparador per atreure gent a visitar el municipi, ja que la gatsronomia i el turisme familiar són un dels principals atractius en què treballa el Patronat de Turisme de Cambrils.
Bluetooth
Una altra de les novetats d'enguany ha estat la utilització de les noves tecnologies per atreure visitants a l'estand de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, en concret el bluetooth. Es tracta d'enviar missatges SMS als visitants que s'acostin a l'estand per tal de cridar la seva atenció sobre la destinació i donar-los l'oportunitat de rebre informació més detallada sobre la destinació.