Turisme
Cambrils es promociona a Andorra amb una campanya sensorial pionera
Cambrils ha activat recentment una campanya sensorial pionera a Andorra per evocar, a través del sentit de la vista i l’olfacte, la seva oferta turística estival. Aquesta temporada, el Patronat de Turisme de Cambrils inverteix esforços per seguir captivant a la població andorrana, molt fidel històricament a la destinació. Ho fa a través d’una innovadora campanya de street marketing.
En aquest sentit, Cambrils ha posat en marxa l’acció més revolucionària de màrqueting olfactiu al carrer mitjançant la col·locació d’un innovador OPI (Objecte Publicitari Il·luminat) que es podrà localitzar a l’Avinguda Carlemany (Escaldes-Engordany), un espai molt concorregut. Aquest element publicitari interactua amb els ciutadans.En el moment que algú s’acosta,l’OPI activa el difusor que sorprèn els vianants amb aromes Mediterrànies associades a les vacances a la platja. Mitjançant aquesta peça, es vol traslladar l’essència cambrilenca i transmetre les sensacions de calma que viu el visitant quan viatja a la localitat de la Costa Daurada.
Campanya de street marketing
Aquesta campanya, que tindrà una durada de 4 setmanes, ha comptat els dies 15 i 16 de juny amb una activitat d’animació a través de la qual, un actor vestit de sanitari ha interactuat amb els transeünts oferint-los una recepta per relaxar-se i desconnectar aquest estiu. Aquesta indica la necessitat de passar unes vacances a Cambrils. La campanya de street marketing també disposa de4OPIs més que estimulen als ciutadans a través de les idíl·liques imatges del paisatge, clima,platja i cultura marinera de Cambrils.Durant aquests dies, s’aniran compartint a les xarxes socials del Patronat de Turisme (Facebook, Instagram) petites càpsules audiovisuals d’aquesta acció promocional.
Cambrils ha aprofitat la seva presència a Andorra per presentar un gelat amb base d'aigua de mar a través del qual potenciar encara més els sentits: sorbet de poma verda, api amb un fons d’aigua marina. Ho ha fet de la mà del mestre gelater Antoni Sirvent, capità de l’equip espanyol a la Copa del Món del Gelat 2016i 2018esdevenint subcampió i propietari d’una de les gelateries més prestigioses i concorregudes de Cambrils.
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha afirmat que “aquesta campanya es focalitza en el mercat andorrà, el qual ha tingut històricament un tracte especial amb Cambrils”i afegeix que “malgrat que l'oferta turística cada cop és més ampla, cada estiu són molts els andorrans que decideixen passar les seves vacances a la destinació; molts d'ells propietaris de segona residència a la localitat. El perfil del visitant és tradicionalment molt fidel, de tipus familiar i amant de l'activitat nàutica, uns trets característics que encaixen amb els atractius turístics de Cambrils”. Mendoza conclou que “aquesta acció promocional ha de servir per revifar el sector, seguir posicionant i dinamitzant la destinació entre els andorrans”.
Conjunt de propostes dirigides a tots els públics i vinculades amb un turisme familiar, esportiu i gastronòmic
Per tal de reactivar el flux turístic amb el mercat andorrà, la regidora de Turisme i Promoció Exterior, Marta Borràs, ha explicat que, “enguany, després d’un any frustrat per al turisme a causa de la pandèmia de la Covid-19, s’ha ideat una campanya original, molt creativa, i pionera per atraure, a través de la innovació i els sentits, a un mercat molt interessant i expert pel que fa al turisme saludable”. En aquest sentit, la campanya de promoció ha servit també per convidar els andorrans a gaudir del programa d’activitats estival. Cal recordar que “Cambrils, que bé que et prova!” aposta pel concepte Healthy Destination i aglutina un conjunt de propostes dirigides a tots els perfils i vinculades amb el turisme familiar, esportiu i gastronòmic que fomenten hàbits de vida saludables alhora que animen a gaudir de les vacances amb activitats lúdiques.
Els visitants podran consultar les diferents activitat a través del web del Patronat de Turisme de Cambrils (www.cambrils-turisme.com), de l’Oficina de Turisme o bé dels allotjaments turístics de la destinació, els quals també rebran informació sobre les propostes. “Cambrils, que bé que et prova!”és possible gràcies a la col·laboració conjunta del Patronat de Turisme amb els diferents departaments de l’Ajuntament de Cambrils.