Informació general

Nàutica

Ampliar la presència als mercats internacionals i potenciar el turisme nàutic, principals objectius de Nàutic Parc Costa Daurada-Terres de l'Ebre per al 2022

Per Redacció

Presentació de la proposta del Pla d’Acció 2022, el passat dijous, a l'Ametlla de Mar
Presentació de la proposta del Pla d’Acció 2022, el passat dijous, a l'Ametlla de Mar | Cedida

Ampliar la presència en alguns mercats internacionals i potenciar segments concrets del turisme nàutic són dos dels principals objectius que es fixa Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l’Ebre-Estació Nàutica de cara a l’any 2022. Així es reflecteix a la proposta del Pla d’Acció 2022 que, aquest passat dijous 18 de novembre, van presentar els responsables de Nàutic Parc als representants dels municipis que participen al projecte, reunits a l’Ametlla de Mar. Així, alcaldes, regidors i tècnics de turisme de les poblacions de Salou, Cambrils, Mont-roig i Miami Platja, Vandellòs i l’Hospitalet, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla i Deltebre-Riumar, van poder conèixer de primera mà les línies més importants de treball de cara al 2022 que proposa Nàutic Parc per als seus municipis.

En aquest sentit, s’han incorporat a les accions de promoció, comunicació, publicitat i màrqueting online, diverses accions encaminades a captar turisme del centre d’Europa i Escandinàvia, amb l’objectiu de trencar l’estacionalitat i allargar la temporada turística. En el transcurs de la trobada, es va fer també balanç provisional de la temporada 2021. Durant els darrers mesos, Estació Nàutica ha commemorat el seu 20è aniversari i ha presentat la marca comercial Nàutic parc com elements més destacats. Pel que fa a resultats tot apunta a que es tancarà l’exercici amb resultats força positius. Pel que fa al tipus de client, un 54 % eren procedents de l’Estat espanyol i un 33 % arribats des de França. La resta eren d’origen britànic, de Bèlgica o Andorra, principalment.

Comenta aquest article