Esports

Atletisme

Els atletes locals assoleixen set marques mínimes per participar a campionats de Catalunya en el tercer control de gener disputat a Cambrils

Per Pere Ferrando

Imatge d'arxiu de l'atleta local Aina Ferré
Imatge d'arxiu de l'atleta local Aina Ferré | Cedida

El passat dissabte 29 de gener es va disputar el Control Gener 3 a l'estadi d’atletisme de Cambrils. 30 atletes del Club Atletisme Cambrils hi van prendre part, assolint una magnífica estadística:

  • 7 Marques mínimes de participació a Campionats de Catalunya

  • 22 Millors marques personals

Els i les atletes que van assolir lloc de podi van ser els següents:

  • Aina Ferré: Triple Salt (S-14) - 1a. - 9.60 m MMP, MCC

                 60 m. llisos (S-14) - 2a. - 8”69 MMP, MCC

  • Mia Linkert: Llançament de pes (S-18) - 1a. - 9.24 m MCC / 60 m. tanques (S-18) - 3a. 10”75 MMP

  • Sofia Rubio:  Triple Salt (S-16) - 1a. - 10.25 m MCC

  • Noa Antón: 60 m. llisos (S-14) - 1a. - 8”41 MCC

  • Clàudia Nolla: Triple Salt (S-16) - 2a. - 9.82 m MCC

                      60 m. tanques (S-16) - 3a. - 10”52 MCC

                      60 m. llisos (S-16) - 3a. - 8”53 MMP

  • Lucas Buj: 60 m. llisos S-14 2n. 8”47 MMP,MCC

  • Sama Nabulsi: Llançament de disc (S-16) - 3a. - 21.78 m MMP,MCC

MCC : Mínima de participació a Campionat de Catalunya

MMP : Millor Marca Personal

L'Aina Ferré continua mostrant un molt alt nivell de forma. Amb la seva marca al triple salt es situa al capdavant del Rànquing de Catalunya S-14.

Control absolut en pista coberta: Maria Taggi tercera al rànquing català de 3.000 metres llisos

L'endemà diumenge 30 de gener es va disputat la 8a jornada de control de pista coberta a nivell absolut. L'escenari va ser la Pista Coberta d'atletisme de Catalunya, situada a Sabadell.

Per part del Club Atletisme Cambrils hi va participar la Maria Taggi. Ho va fer disputant la prova dels 3.000 m.ll. La carrera va ser ràpida des del primer moment. La Maria es va situar en 2a posició, que mantindria fins al final de la cursa. Amb un registre de 10'28"60 es va situar 3a al Rànquing de Catalunya i 8a al Rànquing estatal, quedant-se a 8 segons de la marca mínima de participació al Campionat d'Espanya.

Imatge de l'atleta Maria Taggi en primer terme

 

Comenta aquest article